حرفه طراحی خود را با محتوای به‌روز و متفاوت ما که باهدفِ پرورش مهارت‌ها و رها کردن خلاقیت ایجاد شده است، به سطح بعدی ببرید

مشترک شوید
فیدها

دوبز | حل مشکل حمل و نگهداری چمدان در سفر | DUBZ

تصور کنید که به یک مقصد خارجی سفر کرده‌اید و در آخرین روز سفر خود، پس از Check-Out از هتل و قبل از پرواز خود می‌خواهید کمی گشت‌ و‌ گذار کنید؛ اما چگونه می‌توانید با وجود یک چمدان سنگین در دستتان این کار را انجام دهید؟ شاید بگویید می‌توان چمدان‌ها را در انبار هتل گذاشت و بعد به گردش رفت. اما اگر بخواهید به نقطه‌ای دورتر از هتل بروید و بازگشت به هتل برای برداشتن چمدان‌ها، وقت بیشتری از شما بگیرد، چه؟ اینجاست که یک استارتاپ گردشگری خلاق که در دبی قرار دارد، به کمک شما می‌آید.

dubz2 استارت آپ دوبز دیزاین کلاب

 استارتاپ سفر دوبز (DUBZ)، اولین ارائه‌دهنده خدمات چمدان در خارج از فرودگاه است؛ استارتاپی که چشم‌انداز خود را فراهم کردن شرایط برای سفری بدون دردسر و بدون چمدان از لحظه ورود تا لحظه خروج مسافران، می‌داند. اما این استارتاپ دقیقا چه خدماتی به مسافران ارائه می‌کند؟

درباره استارتاپ دوبز

[um_loggedin] دوبز یا DUBZ، یک سرویس باربری، نگهداری و تحویل چمدان در دبی است؛ این کسب‌و‌کار با تحویل، نگهداری و حمل‌نقل چمدان از / به فرودگاه، هتل و محل اقامت مسافر، به صرفه‌جویی در زمان مسافران کمک می‌کند و از طرفی، آسایش در سفر را به آن‌ها هدیه می‌دهد. مسافران به‌ کمک دوبز می‌توانند به‌ جای انتظار در صف‌های طولانی فرودگاه، چمدان‌های خود را در خانه یا هتل تحویل دهند و بدون چمدان و تنها با داشتن کارت پرواز به فرودگاه بروند و سوار هواپیما شوند. اما خدمات استارتاپ DUBZ دقیقا چیست؟

راهکاری جالب برای حمل و نگهداری چمدان در سفر

خدمات DUBZ

مختص مشترکین دیزاین کلاب. شما به این سطح محتوا دسترسی ندارید و یا وارد اکانت خود نشدید.

ورود یا نام نویسی 🔗

برای دسترسی به صدها درس و محتوای تخصصی در دیزاین کلاب شما نیاز به ثبت نام و تهیه اشتراک دارید.

تمدید یا تهیه اشتراک 🔗 | ورود یا نام نویسی 🔗

.:برای دانلود کاتالوگ آشنایی با محتوای دیزاین کلاب کلیک کنید:.

 

 

[/um_loggedin]

DUBZ چگونه متولد شد؟
 تولد استارتاپ گردشگری DUBZ

عمر ابوفرج، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل DUBZ، درباره ایده تولد این شرکت، از تجربه شخصی خود در سفر به گرجستان می‌گوید. او می‌گوید: «آخرین روز سفر من در گرجستان، با کشیدن چمدان‌هایم سپری شد؛ چرا که پروازم اواخر شب بود و من ظهر هتل خود را تسویه‌ کرده بودم. این اولین بار نبود که با چنین مشکلی مواجه می‌شدم.»

مدیرعامل این استارتاپ معتقد است که با وجود همه پیشرفت‌ها در صنع سفر، خدمات حمل‌ و‌ نقل و نگهداری چمدان همچنان یک مانع برای مسافران سراسر جهان به شمار می‌رود. این تجربه‌ شاید برای بسیاری از مسافران در سفرها پیش آمده باشد؛ به همین دلیل، مدیرعامل DUBZ این استارتاپ را در سال ۲۰۱۷ میلادی به‌عنوان اولین ارائه‌دهنده خدمات چمدان در خارج از فرودگاه راه‌اندازی کرد. هدف مدیران DUBZ از راه‌اندازی این استارتاپ، بهبود تجربه مسافران از طریق ارائه خدمات حمل‌ و‌ نقل از / به فرودگاه دبی بود.

استراتژی تجاری DUBZ

[um_loggedin]

مختص مشترکین دیزاین کلاب. شما به این سطح محتوا دسترسی ندارید و یا وارد اکانت خود نشدید.

ورود یا نام نویسی 🔗

برای دسترسی به صدها درس و محتوای تخصصی در دیزاین کلاب شما نیاز به ثبت نام و تهیه اشتراک دارید.

تمدید یا تهیه اشتراک 🔗 | ورود یا نام نویسی 🔗

.:برای دانلود کاتالوگ آشنایی با محتوای دیزاین کلاب کلیک کنید:.

 

 

[/um_loggedin]

آینده DUBZ

استارتاپ دوبز برای آنکه به پیشرفت قابل‌توجهی در ایده خود دست یابد، با شرکت dnata مشارکت کرد؛ یکی از بزرگ‌ترین ارائه‌دهندگان خدمات هوایی در جهان که خدمات حمل‌ و‌ نقل زمینی، بار، پرواز و غیره ارائه می‌دهد. از طریق مشارکت با این شرکت، DUBZ توانست تجربه یکپارچه‌ای به مشتریان ارائه دهد. علاوه بر آن، دوبز از برند dnata و ارتباطات آن‌ها با بازیگران صنعت سفر برای ایجاد مشارکت‌های استراتژیک بیشتری نیز استفاده می‌کند تا اعتبار و جذابیت برند خود را در بازار افزایش دهد. فرج، مدیرعامل DUBZ، معتقد است که اینگونه مشارکت‌ها، مزیت رقابتی واضح و متمایزی به ارمغان می‌آورد و امکان ایجاد نوآوری و حضور در بازار را برای شرکت‌ها فراهم می‌کند. 

درباره آینده نیز DUBZ با افزایش همکاری با dnata، به‌دنبال رشد قابل‌توجهی است. هدف این استارتاپ، این است که کسب‌و‌کار خود را افزایش دهد و در عین حال، استانداردهای خدماتی را که از ابتدا به آن رسیده، نیز حفظ کند.

مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *