حرفه طراحی خود را با محتوای به‌روز و متفاوت ما که باهدفِ پرورش مهارت‌ها و رها کردن خلاقیت ایجاد شده است، به سطح بعدی ببرید

مشترک شوید
فیدها

بهینه سازی و افزایش کیفیت عکس با Let’s Enhance

حتما پیش آمده عکسی را دوست داشته باشید، اما کیفیتش پایین باشد. متاسفانه عکس بی‌کیفیت کارایی چندانی ندارد. این تصاویر  بعد از چاپ هم جلوه جذابی نخواهد داشت. برای افزایش رزولیشن و کیفیت عکس های خود و یا عکس هایی که از اینترنت دانلود کردید شما نیازی به نصب هیچ برنامه ویرایش تصویر شخص ثالث ندارید ، همچنین نیازی به استفاده از خدمات برتر برای افزایش کیفیت تصاویر خود نیست. درعوض ، می توانید از چند ویرایشگر تصویر مبتنی بر وب برای افزایش کیفیت عکس در چند مرحله استفاده کنید.

استارت آپی که امروز به شما معرفی خواهم کرد، یک پلتفرم دارای هوش مصنوعی است که یکی از روش های جدید برای بهینه سازی عکس ها استفاده از تکنیک یادگیری ماشینی است.

بهینه سازی و افزایش کیفیت عکس ها با لتس با Lets Enhance دیزاین کلاب

با استفاده از این پلتفرم می توان تنها با چند کلیک و با بهره گیری از هوش مصنوعی، کیفیت عکس هایی که رزولوشن پایینی دارند را بهبود بخشید. روشی مشابه این روش توسط گوگل و همچنین انستیتوی ماکس پلانک پیش تر مورد استفاده قرار گرفته است.

وبسایت رسمی: Let’s Enhance: Image Quality AI & Free Online Photo Enlarger (letsenhance.io)

نحوه عملکرد سایت Let’s Enhance

مختص مشترکین دیزاین کلاب. شما به این سطح محتوا دسترسی ندارید و یا وارد اکانت خود نشدید.

ورود یا نام نویسی 🔗

برای دسترسی به صدها درس و محتوای تخصصی در دیزاین کلاب شما نیاز به ثبت نام و تهیه اشتراک دارید.

تمدید یا تهیه اشتراک 🔗 | ورود یا نام نویسی 🔗

.:برای دانلود کاتالوگ آشنایی با محتوای دیزاین کلاب کلیک کنید:.

 

 

مدل درآمدی استارت آپ Let’s Enhance

مختص مشترکین دیزاین کلاب. شما به این سطح محتوا دسترسی ندارید و یا وارد اکانت خود نشدید.

ورود یا نام نویسی 🔗

برای دسترسی به صدها درس و محتوای تخصصی در دیزاین کلاب شما نیاز به ثبت نام و تهیه اشتراک دارید.

تمدید یا تهیه اشتراک 🔗 | ورود یا نام نویسی 🔗

.:برای دانلود کاتالوگ آشنایی با محتوای دیزاین کلاب کلیک کنید:.

 

 

پلتفرم های مشابه Let’s Enhance

اگر با فتوشاپ آشنایی مختصری دارید از این روش استفاده کنید. در برنامه فتوشاپ منوهای متنوعی برای با کیفیت کردن عکس وجود دارد. اما اپ های تخصصی دیگری هم در این زمینه وجود دارند.

Adobe Spark

Adobe Spark ابزاری مبتنی بر وب است که دارای یک بهبود دهند کیفیت  عکس است. ابزار تقویت کننده عکس Adobe Spark تا حد زیادی خوب و عالی عمل می کند. جدا از ثابت کردن یک تصویر تاریک ، جزئیات یک تصویر را نیز بهبود می بخشد و کنتراست و روشنایی سوژه را افزایش می دهد. در اینجا نحوه استفاده از وب سایت Adobe Spark برای افزایش عکس ها آورده شده است.

restorePhotos.io

restorePhotos.io یکی دیگر از ابزارهای بالا بردن کیفیت عکس است که به صورت اختصاصی روی افزایش وضوح چهره در عکس‌ها تمرکز دارد.

جمع بندی

تا حدود یک دهه قبل، دوربین موبایل‌ها از کیفیت چندانی برخوردار نبودند و افراد کمی هم به دوربین حرفه‌ای دسترسی داشتند. همین موضوع موجب شده است تا کیفیت تصاویر غیرحرفه‌ای گذشته نسبت به زمان حال، بسیار پایین‌تر باشد. همچنین نبود فناوری‌هایی مثل تشخیص خودکار چهره، بر کاهش وضوح قسمت‌های مهم در عکس‌ها تاثیر داشته است.

امروزه هوش مصنوعی در حوزه‌های مختلفی به کمک کاربران آمده است و انجام بسیاری از امور را بدست گرفته است. بالا بردن کیفیت عکس یکی از عملکردهای کاربردی هوش مصنوعی است که نیازی به مهارت و تجربه قبلی ندارد.

مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *