حرفه طراحی خود را با محتوای به‌روز و متفاوت ما که باهدفِ پرورش مهارت‌ها و رها کردن خلاقیت ایجاد شده است، به سطح بعدی ببرید

مشترک شوید
فیدها

نگاهی به هوش مصنوعی “بینگ” و نحوه استفاده از آن

شرکت مایکروسافت در روز سه‌شنبه، هشتم فوریه 2023 مصادف با هجدهم بهمن‌ماه 1401 از ربات مکالمه‌محور (Chatbot) خود که بر بستر ChatGPT ساخته شده است، رونمایی کرد. اگر به دنیای هوش‌مصنوعی علاقه داشته باشید یا در صورتی که اخبار تکنولوژی را دنبال کرده باشید نام ChatGPT برای شما آشنا خواهد بود. این هوش‌مصنوعی در پنج روز انتشار و دسترسی عمومی خود بیش از یک میلیون کاربر را به نام‌ خود ثبت کرده است که در نوع خود بی‌سابقه است.

مایکروسافت بینگ دیزاین کلاب

در تجربه چت، شما می توانید به طور طبیعی چت کنید و سوالات پیگیری را به جستجوی اولیه خود بپرسید تا پاسخ های شخصی شده دریافت کنید. بینگ می تواند به عنوان یک ابزار خلاقانه مورد استفاده قرار گیرد. این می تواند به شما کمک کند تا شعر، داستان بنویسید، یا حتی ایده هایی را برای یک پروژه به اشتراک بگذارید.

  • کمک به برنامه ریزی سفر سالگرد ازدواج ویژه من.
  • چه ایده های هنری می توانم با بچه ام انجام دهم؟
  • ميتوني کمکم کني که مناسب بشم؟
  • شعر قافیه دار بنویس.
  • کمکم کن براي سفر ماهيگيريم برنامه بگيرم
  • من به کمک براي کدنویسی ام احتياج دارم
  • من به يه ماشين سريع بزرگ احتياج دارم
  • کمکم کن يه مسابقه ي بي اهمیت درست کنم
  • کمکم کن يه حيوون خونگي پيدا کنم
  • برام يه جشنواره موسيقي پيدا کن
  • چگونه می توانم به بهترین وجه از بینگ جدید استفاده کنم؟

سوالاتی بپرسید که انگار با یک فرد صحبت می کنید. این بدان معنی است که از جمله جزئیات، درخواست برای روشن شدن و یا اطلاعات بیشتر، و گفتن بینگ چگونه می تواند برای شما مفید تر باشد. در اینجا یک مثال می زنم: «من در ماه سپتامبر قصد سفر با دوستانم را دارم. چه سواحلی در یک پرواز ۳ ساعته از هیترو لندن هستند؟» سپس با چیزی شبیه به این پیگیری کنید: «وقتی به آنجا رسیدیم چه باید بکنیم؟»

به طور مستقیم برای راهنمایی در مورد چگونگی تعامل با بینگ بپرسید. سعی کنید چیزهایی مانند، “چه می توانید انجام دهید؟” “ميتوني با اکس بهم کمک کني؟” “محدودیت های شما چیست؟” بينگ وقتي چيزي هست که نميتونه بهش کمک کنه بهت خبر ميده

بینگ تلاش می کند برای حفظ پاسخ های سرگرم کننده و واقعی ، اما با توجه به این پیش نمایش اولیه است ، آن را هنوز هم می تواند نتایج غیر منتظره و یا نادرست بر اساس محتوای وب خلاصه نشان دهد . بینگ و به طور کلی تر هوش های مصنوعی همیشه در حال یادگیری هست، و از بازخوردهای کاربران برای کمک به بهبود خود استقبال می کند.

بینگ چگونه پاسخ تولید می کند؟

[um_loggedin]

مختص مشترکین دیزاین کلاب. شما به این سطح محتوا دسترسی ندارید و یا وارد اکانت خود نشدید.

ورود یا نام نویسی 🔗

برای دسترسی به صدها درس و محتوای تخصصی در دیزاین کلاب شما نیاز به ثبت نام و تهیه اشتراک دارید.

تمدید یا تهیه اشتراک 🔗 | ورود یا نام نویسی 🔗

.:برای دانلود کاتالوگ آشنایی با محتوای دیزاین کلاب کلیک کنید:.

 

 

[/um_loggedin]

چگونه میشه به بینگ جدید دسترسی داشت؟

بینگ جدید نسبت به چت بات openAI برای کاربران ایرانی سخت گیری کمتر دارد و شما می توانید با انتخاب “عضویت در لیست انتظار” درخواست دسترسی کنید. هنگامی که شما لیست انتظار پاک, شما یک ایمیل به شما اجازه می دانم که شما می توانید بینگ جدید در Bing.com دسترسی دریافت خواهید کرد – سپس شما می توانید شروع به تایپ در جعبه جستجوی معمول خود را. بینگ جدید نیز در تجربه چت در دسترس است، که در بالای نتایج جستجو یافت می شود.

مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *