حرفه طراحی خود را با محتوای به‌روز و متفاوت ما که باهدفِ پرورش مهارت‌ها و رها کردن خلاقیت ایجاد شده است، به سطح بعدی ببرید

مشترک شوید
فیدها

پرینتر پرتابل بدون مصرف جوهر | Inkless

معرفی فناوری چاپ نوین بدون جوهر Inkless دیزاین کلاب

پرینتر همراه نوعی چاپگر است که در کیف شما جای میگیرد و در هر زمان و مکان به گوشی هوشمند یا لپ‌تاپ و سایر دستگاه‌های مشابه متصل شده و کلیه اسناد و تصاویر شمارا به روی کاغذ می‌آورد.

این دستگاه باکیفیت و درعین‌حال سبک، تمام نیازهای افرادی که شرایط کار وزندگی‌شان به‌گونه‌ای است که دائماً در حال حرکت و جابجایی و مسافرت هستند را مرتفع می‌سازد. زیبایی فوق‌العاده این دستگاه در کاربران حس رضایت خاطر و لذت برخورداری از یک دستگاه چاپ تمام‌عیار را فراهم می‌کند. باوجوداین دستگاه شما به میزان زیادی در وقت و انرژی خود صرفه‌جویی می‌کنید و دیگر نیازی به جستجوی آدرس کافی‌نت‌ها و مراکز ارائه خدمات کامپیوتری و عکاسی اتلاف وقت و انرژی خود ندارید. مینی چاپخانه سیار و تمام‌عیار حرفه‌ای در اختیار شماست


متریال مصرفی

این پرینترها به دلیل طراحی کوچک از سیستم چاپ به وسیله ریبون استفاده میکند؛ بنابراین بعد از چاپ هر ۵۰ برگ (اتمام ریبون) باید آن را تعویض نمایید.

ویژگی های خاص چاپگر همراه در یک نگاه

مختص مشترکین دیزاین کلاب. شما به این سطح محتوا دسترسی ندارید و یا وارد اکانت خود نشدید.

ورود یا نام نویسی 🔗

برای دسترسی به صدها درس و محتوای تخصصی در دیزاین کلاب شما نیاز به ثبت نام و تهیه اشتراک دارید.

تمدید یا تهیه اشتراک 🔗 | ورود یا نام نویسی 🔗

.:برای دانلود کاتالوگ آشنایی با محتوای دیزاین کلاب کلیک کنید:.

 

 

جمع بندی

اگر در حین مأموریت‌های اداری و مسافرت‌های کاری و تجاری و آموزشی نیاز فوری خود را به چاپ دارید،در هر زمان، مکان و هر موقعیتی، برگه‌ها، اسناد، جزوات و مقالات به صورت چاپ شده با امکانات حیرت‌انگیز پرینتر، با صرف کمترین زمان در اختیار شماست! 

مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *