حرفه طراحی خود را با محتوای به‌روز و متفاوت ما که باهدفِ پرورش مهارت‌ها و رها کردن خلاقیت ایجاد شده است، به سطح بعدی ببرید

مشترک شوید
فیدها

کشف مکان‌های جدید با وندر | Wndr

این روزها ویدیوهای کوتاه به یکی از اصلی‌ترین محتواهای شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده‌اند؛ جالب این است که بر اساس تحقیقات Conviva، شرکتی که برای بهینه‌سازی ویدیوهای آنلاین و تجزیه‌و‌تحلیل آن‌ها خدمات ارائه می‌دهد، ریلز (Reels) در اینستاگرام که شامل ویدیوهای کوتاه‌تری است نسبت به ویدیوهای قدیمی IGTV در این پلتفرم، تعامل بیشتری را میان کاربران ایجاد می‌کند. اغلب این ویدیوهای کوتاه صرفا برای سرگرم‌شدن کاربران هستند، اما  می‌توانند در تصمیم‌گیری سفر نیز بر کاربران شبکه‌های اجتماعی تاثیر بگذارند و نسبت به عکس‌ها و کلمات، به کاربران تصویر معتبرتری از مقاصد، تجربه یا محل اقامت ارائه دهند.

travel street استارت آپ وندر دیزاین کلاب

شاید به همین دلیل باشد که استارتاپ گردشگری Wndr سعی می‌کند با یک پلتفرم جذاب سازندگان محتوا، مصرف‌کنندگان و تامین‌کنندگان سفر را به هم متصل می‌کند.

درباره استارتاپ Wndr

Wndr استارت آپی است که در سال ۲۰۱۹ میلادی متولد شده است و به مسافران این امکان را می‌دهد تا مقاصد را با ویدیوهای کوتاه کشف کنند و در عین حال به سازندگان ویدیوهای کوتاه سفر، فرصت کسب درآمد می‌دهد. در واقع Wndr پلتفرمی برای کشف سفر است که مسافران از طریق ویدیوهای کوتاه آن می‌توانند مقاصد را کشف کنند و درباره هتل‌ها، فعالیت‌ها، رستوران‌ها و موارد دیگر آن مقاصد، بیشتر بدانند. 

ایده تولد استارت آپ Wndr

[um_loggedin]

استارت آپ سفر Wndr

«میکی هاسلاوسکی»، بنیان‌گذار این استارتاپ به رسانه «PhocusWire» گفته است: «اخیرا دیده می‌شود در بسیاری از شبکه‌های اجتماعی، موج جدیدی از ویدیوهای کوتاه به اشتراک گذاشته می‌شود؛ ویدیوهایی که جنبه اطلاع‌رسانی از مقاصد جهان و آموزش درباره آن‌ها را دارند.» به‌نظر هاسلاوسکی، از طریق این ویدیوها، مسافران این فرصت را دارند که درباره هتل‌ها، فعالیت‌ها، رستوران‌ها و موارد دیگر از مقاصد جهان بیشتر بدانند. حال چرا نباید از این فرصت برای ارائه خدمات به مسافران و البته کسب درآمد استفاده کرد؟ 

درباره پلتفرم Wndr

معرفی استارتاپ های گردشگری خارجی

مختص مشترکین دیزاین کلاب. شما به این سطح محتوا دسترسی ندارید و یا وارد اکانت خود نشدید.

ورود یا نام نویسی 🔗

برای دسترسی به صدها درس و محتوای تخصصی در دیزاین کلاب شما نیاز به ثبت نام و تهیه اشتراک دارید.

تمدید یا تهیه اشتراک 🔗 | ورود یا نام نویسی 🔗

.:برای دانلود کاتالوگ آشنایی با محتوای دیزاین کلاب کلیک کنید:.

 

 

[/um_loggedin]

چرا ویدیوهای کوتاه؟

آنچه که هاسلاوسکی در سخنان خود بر آن تاکید می‌کند، تولید و به‌اشتراک‌گذاری ویدیوهای کوتاه است. به طور کلی، در شبکه‌های اجتماعی معمولا دو نوع ویدیو به اشتراک گذاشته می‌شود؛ ویدیوهای بلند که حدود ۱۵ تا ۲۰ دقیقه طول می‌کشند و معمولا ویرایش‌های بسیاری دارند و با اطلاعات فراوانی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد و نوع دوم ویدیوهای کوتاهی هستند که معمولا زمان آن‌ها ۳۰ ثانیه تا یک دقیقه است و اطلاعات مهمی را به‌سرعت به کاربران ارائه می‌دهند. 

به‌گفته بنیان‌گذار این استارت آپ، در طول حدود ۵ سال گذشته محتوای شبکه‌های اجتماعی تغییر کرده است و فضاهایی همچون تیک‌تاک، ریلز (Reels) در اینستاگرام، ویدیوهای کوتاه در یوتیوب و… طرفداران بیشتری پیدا کرده‌اند. 

هاسلاوسکی معتقد است که سفر یک اتفاق بصری و احساسی است؛ هنگامی که انسان به هر نقطه‌ای از جهان سفر می‌کند، می‌خواهد از هر راهی که ممکن است آن را احساس و تجربه‌ کند. ویدیوهای کوتاه این فرصت را در اختیار کاربران قرار می‌دهند؛ فرصتی که پیش از این، تا این اندازه در اختیار کاربران نبود. اکنون نسل جدیدی از تولیدکنندگان محتوا و سازندگان ویدیو در شبکه‌های اجتماعی فعالیت می‌کنند که ویدیوهای کوتاه را به روش‌های مختلفی تولید می‌کنند؛ ویدیوهایی که به شما امکان می‌دهند به‌عنوان مثال، هتل‌ها یا فعالیت‌های مقاصد را ببینید و در واقع آن‌ها را احساس کنید. البته شاید خواندن نظرات کاربران یا دیدن عکس‌ها تا حدی به آشنایی شما با مقصد کمک کند، اما ویدیوها احساسِ بودن در آن مقصد را بهتر منتقل می‌کنند.

نکته دیگر آن است که ویدیوهای کوتاه، اطلاعاتی را که به آن نیاز دارید، در مدت کوتاهی انتقال می‌دهند. در واقع به جای آنکه برای آشنایی با یک مقصد یک ویدیوی ۲۰ دقیقه‌ای ببینید، می‌توانید با تماشای ۱۰ ویدیوی ۱ دقیقه‌ای، موقعیت‌های مکانی و مقاصد مختلفی را کشف کنید.

استقبال تولیدکنندگان محتوا از Wndr

[um_loggedin] زمان زیادی از راه‌اندازی این استارتاپ نگذشته بود که صدها تولیدکننده محتوا از نیویورک چندین ویدیو از مقاصدی را که در آن حضور داشتند، در این پلتفرم بارگذاری کردند و رفته‌رفته بر تعداد آن‌ها اضافه شد. آنچه که مهم است، تولیدکنندگان محتوا نباید فقط در این پلتفرم ویدیو آپلود کنند، بلکه آن‌ها باید استانداردهای تعیین‌شده را رعایت کنند تا بتوانند این محتوا را با کیفیت خوبی ارائه دهند. 

روش بازاریابی Wndr

مختص مشترکین دیزاین کلاب. شما به این سطح محتوا دسترسی ندارید و یا وارد اکانت خود نشدید.

ورود یا نام نویسی 🔗

برای دسترسی به صدها درس و محتوای تخصصی در دیزاین کلاب شما نیاز به ثبت نام و تهیه اشتراک دارید.

تمدید یا تهیه اشتراک 🔗 | ورود یا نام نویسی 🔗

.:برای دانلود کاتالوگ آشنایی با محتوای دیزاین کلاب کلیک کنید:.

 

 

[/um_loggedin]

مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *