حرفه طراحی خود را با محتوای به‌روز و متفاوت ما که باهدفِ پرورش مهارت‌ها و رها کردن خلاقیت ایجاد شده است، به سطح بعدی ببرید

مشترک شوید
فیدها

استریم ویدئو و کسب درآمد با “توییچ” | Twitch

twitch توییچ چیست دیزاین کلاب

توییچ (به انگلیسی: Twitch) یک سرویس پخش زنده ویدیویی آمریکایی است که پخش زنده بازی‌های ویدیویی، از جمله پخش مسابقات ورزش الکترونیک، پخش موسیقی، محتوای خلاقانه و استریم‌های زندگی واقعی را ارائه می‌دهد. توییچ توسط یکی از شرکت‌های تابعه آمازون اداره می‌شود. در ژوئن ۲۰۱۱ به عنوان یک سایت مشتق از پلتفرم جاستین.تی‌وی معرفی شد. محتوای توییچ را می‌توان به صورت زنده یا از طریق ویدئو به‌درخواست مشاهده کرد.

وب سایت رسمی: www.twitch.tv

در اکتبر ۲۰۱۳ این وبسایت ۴۵ میلیون بیننده منحصر به فرد داشت و تا فوریه ۲۰۱۴، رتبه چهارم ترافیک اینترنت در ایالات متحده در اختیار توییچ بود. در همان زمان، شرکت مادر جاستین. تی‌وی به Twitch Interactive تغییر نام داد و جاستین. تی‌وی در اوت ۲۰۱۴ تعطیل شد. در آن ماه، توییچ توسط آمازون به مبلغ ۹۷۰ میلیون دلار خریداری شد. توییچ از طریق فروش بازی‌ها در پیوندهای تبلیغاتی در استریم، به استریمرها درآمد می‌دهد.

تا سال ۲۰۱۵، توییچ بیش از ۱۰۰ میلیون بیننده در ماه داشت. در سال ۲۰۱۷، توییچ به عنوان پیشروترین سرویس پخش زنده ویدئویی در ایالات متحده باقی ماند و نسبت به یوتیوب گیمینگ برتری داشت که باعث شد یوتیوب گیمینگ در در می ۲۰۱۹ بسته شود. تا فوریه ۲۰۲۰, توییچ ماهانه ۳ میلیون پخش کننده و ۱۵ میلیون کاربر فعال روزانه با ۱٫۴ میلیون کاربر همزمان به‌طور متوسط داشت. تا می ۲۰۱۸، توییچ بیش از ۲۷۰۰۰ کانال پارتنر دارد.

هدف پلتفرم توییچ Twitch

[um_loggedin]

مختص مشترکین دیزاین کلاب. شما به این سطح محتوا دسترسی ندارید و یا وارد اکانت خود نشدید.

ورود یا نام نویسی 🔗

برای دسترسی به صدها درس و محتوای تخصصی در دیزاین کلاب شما نیاز به ثبت نام و تهیه اشتراک دارید.

تمدید یا تهیه اشتراک 🔗 | ورود یا نام نویسی 🔗

.:برای دانلود کاتالوگ آشنایی با محتوای دیزاین کلاب کلیک کنید:.

 

 

[/um_loggedin]

خدمات پلتفرم توییچ

[um_loggedin]

مختص مشترکین دیزاین کلاب. شما به این سطح محتوا دسترسی ندارید و یا وارد اکانت خود نشدید.

ورود یا نام نویسی 🔗

برای دسترسی به صدها درس و محتوای تخصصی در دیزاین کلاب شما نیاز به ثبت نام و تهیه اشتراک دارید.

تمدید یا تهیه اشتراک 🔗 | ورود یا نام نویسی 🔗

.:برای دانلود کاتالوگ آشنایی با محتوای دیزاین کلاب کلیک کنید:.

 

 

[/um_loggedin]

روش های کسب درآمد از توییچ

برای کسب درآمد قبل از هر چیز می‌بایست یک اکانت در توییچ ساخته و تنظیمات اکانت خود را بسازید. پس از ساخت اکانت باید یک کانال بسازید تا بتوانید بازی که انجام می‌دهید را از طریق کامپیوتر شخصی یا کنسول بازی به کانال متصل نمایید. زمانی که ویدیو متصل کرده را در کانال مشاهده کردید می‌توانید بازی را شروع کنید. همچنین شما به یک وب کم (Webcam) برای پخش تصویر گیمر نیز نیاز دارید.

بنابراین اگر شما کنسول یا کامپیوتر خود و وب کم و صدای گیمر را راه اندازی کردید شما آماده‌ی شروع درآمد‌تان هستید . جریان بازی در توییچ به صورت ۲۴ ساعته است، اما این به این معنا نیست که شما نیاز است به صورت ۲۴ ساعته بازی کنید. در صورتی که قصد انجام بازی را ندارید، کانال خود را خاموش کنید.

پرداخت در سایت توییچ به چه صورت است

ثبت نام و مشاهده ی ویدئو ها و محتوای سایت رایگان است. اما توییچ به کاربران ویژگی ها و قابلیت های در ازای دریافت پول نیز ارائه می دهد که در واقع راهی برای حمایت گیمر ها نیز هست. توییچ از یک ارز مجازی به اسم bits استفاده می کند. کاربران می توانند با استفاده از انواع کردیت کارت خود bits خریداری کنند و با استفاده از این پول مجازی از گیمر های مورد علاقه خود حمایت مالی کنند.

مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *