حرفه طراحی خود را با محتوای به‌روز و متفاوت ما که باهدفِ پرورش مهارت‌ها و رها کردن خلاقیت ایجاد شده است، به سطح بعدی ببرید

مشترک شوید

پلتفرم تبادل خانه برای سفر HomeExchange

 معمولا یکی از دغدغه‌های مسافران قبل از سفر هزینه اقامت است. زیرا که یکی از پر هزینه‌ترین بخش‌های سفر همین موضوع می باشد.

یکی دیگر از روش‌های جالب در سفر که یک سفر بدون هزینه اقامت را برای شما به ارمغان می‌آورد. تبادل خانه است، به این صورت که شما در سایتی به همین نام، خانه خود را با فردی که می‌خواهد به مقصد شما سفر کند تبادل می‌کنید.

سایت رسمی: Home exchange – HomeExchange

HomeExchange تبادل خانهپلتفرم تبادل خانه برای سفر HomeExchange 1">

اقامت در هتل‌ها یا استراحتگاه‌های معمولی در طول سفر ممکن است خسته و کسل‌کننده باشد و این در حالی است که نمی‌توان به‌خوبی فرهنگ‌ها و سبک‌های زندگی جدید را تجربه کرد. از همین رو، روش عوض کردن خانه (HomeExchange) بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.

روش «عوض کردن خانه» همان‌طور که از نامش پیدا است، عوض کردن خانه با شخص دیگری در یک مکان دیگر برای یک دوره مشخص است. این روش به دلیل مزایای بی‌شماری که دارد به‌سرعت در حال محبوب شدن است. نه‌تنها در هزینه‌های اقامت صرفه‌جویی می‌کنید بلکه این کار به شما این امکان را می‌دهد تا همانند یک فرد بومی زندگی کنید و دیدگاه جدیدی نسبت به جهان به دست بیاورید. به‌علاوه، ایجاد دوستی‌های پایدار با شریک مبادله‌ای خود نیز همیشه امکان‌پذیر است. در ادامه این مطلب همراه با ما باشید تا بیشتر با روش «عوض کردن خانه» آشنا شوید.

نحوه عملکرد پلتفرم HomeExchange و مزایای آن

شما به این سطح از محتوا دسترسی ندارید و یا وارد اکانت خود نشدید. بخشی از محتوا مختص مشترکین دیزاین کلاب می‌باشد.

ورود یا عضویت

restricet content notice 3 دیزاین کلاب

خرید یا تمدید اشتراک | ورود یا عضویت

.: برای دانلود کاتالوگ آشنایی بامحتوای دیزاین کلاب اینجا کلیک کنید :.

داستان سایت تبادل خانه HomeExchange

تبادل خانه www.homeexchange.com دیزاین کلاب

مقاصد برای HomeExchange

چه در آرزوی یک سفر عاشقانه به اروپا باشید یا اینکه خواسته باشید از سفری ماجراجویی به آمریکای جنوبی لذت ببرید، استفاده از HomeExchange امکان‌پذیر است. در اینجا گزینه‌های مختلفی در آمریکای شمالی، استرالیا، آسیا و آفریقا وجود دارد و شامل کشورهایی همچون ژاپن، تایلند، برزیل، آرژانتین و تعداد زیاد دیگری می‌شود.

نکاتی در رابطه با تجربه HomeExchange

ارتباط و شفافیت در رابطه با تجربه HomeExchange و عوض کردن خانه‌ها به شکلی موفق بسیار حائز اهمیت هستند. قبل از اینکه عوض کردن خانه را نهایی کنید، انتظارات را مشخص کنید و دستورالعمل‌هایی را برای دوره مبادله تعیین کنید. ارتباط بین طرفین را حفظ کنید و به‌صورت دوره‌ای تماس بگیرید.

وقتی در خانه شخص دیگری می‌مانید، طوری با آن رفتار کنید که انگار خانه خودتان است. به فضا، قوانین و متعلقات آن‌ها احترام بگذارید و خانه آن‌ها را همانند اول ترک کنید. گذاشته یک هدیه به‌عنوان تشکر و قدردانی نیز می‌تواند حرکتی کوچک و متفکرانه باشد.

ملاحظات ایمنی برای HomeExchange

هنگام تبادل خانه، امنیت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. کسانی که قصد عوض کردن خانه با آن‌ها را دارید را به‌خوبی بررسی کنید، اشیای قیمتی خود را در جایی ایمن نگهداری کنید و برای شرایط اضطراری آماده باشید تا یک تجربه روان و ایمن از عوض کردن خانه داشته باشید.

جمع بندی

HomeExchange روشی هوشمند، مقرون‌به‌صرفه و سودمند برای سفر است و باعث ایجاد ارتباطات بیشتر و جدید می‌شود. درست مانند یک تجربه داوطلبانه، شما در محل اقامت صرفه‌جویی می‌کنید، مانند یک محلی زندگی کرده و دوستی‌های پایداری شکل می‌دهید.

مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *