حرفه طراحی خود را با محتوای به‌روز و متفاوت ما که باهدفِ پرورش مهارت‌ها و رها کردن خلاقیت ایجاد شده است، به سطح بعدی ببرید

مشترک شوید
فیدها

اقامتی رویایی در هتل Azulik

آیا سفر فقط برای ما جنبه استراحت و خاطره سازی داره یا میتونه دگرگون کننده بینش زندگی ما باشه ؟

مکانی امروزی و حقیقی از بهشت سال های دور

هتل آزولیک مکزیک، واقع در شهر باستانی تولوم یکی از هتل‌های منحصر به فردی است که تنها با دیدن تصاویر آن حس حضور در طبیعت را احساس خواهید کرد.

 این هتل درست در میان دریای کارائیب و جنگل باستانی تولوم، مکانی که تمدن مایاها را به خود دیده است واقع شده است.

لینک رسمی وب‌سایت:  Home | AZULIK

دروس مرتبط در مدرسه دیزاینمعماری طراحی هتل | طراحی سبک زندگی

هتل اوزلیک در مکزیک

آزولیک جاییست برای برداشت دیگر شما از حیات هتلی که شبیه هیچ اقامت گاهی در دنیا نیست، چیزی شبیه به دنیای فیلم ارباب حلقه ها !
یکی از ۵ گران قیمت ترین هتل های دنیابه شما تجربه دیوانه کننده ای خواهد داد، هتلی که با معماری جنگلی عجیب و غریبش چشم های مسافرین رو خیره میکنه؛
خانه های درختی با تراس های شخصی و تخت خواب های روز خواب و حمام گرفتن در اب معدنی غنی مایاها که میتونه بدنتونو شفا بده همان چیزیست که نیاز دارید!
شما اینجا هفت نوع ویلای مختلف از دریایی تا جنگلی تا درختی و سلطنتی میتونید رزرو کنید که در انتهای مقاله مفصل تر معرفی ‌شون می‌کنم؛
طبیعت و احترام به قوانین آن در این هتل حرف اول و آخر را می‌زند. در این هتل لوکس و آرامش‌بخش تا جای ممکن استفاده از لوازم الکتریکی نظیر سیستم‌های گرمایشی/سرمایشی، تلویزیون، چراغ و … خودداری شده تا تأثیر تکنولوژی  جو و انرژی طبیعی حاکم در آن را کم‌رنگ نکند. البته نگران تاریکی‌ها نباشید، در تمامی نقاط این هتل شمع‌ها با چینشی جذاب و حساب‌شده تعبیه‌شده‌اند که در شب این هتل را به مکانی رمانتیک و عاشقانه تبدیل می‌کند.

همچنین در این هتل مسیرهای چوبی مرتفعی ساخته شده است که به دلیل معماری پیچشی خود مانعی برای رشد درختان نخواهد شد و به ساکنان بومی جنگل این اجازه را می‌دهد که بدون مزاحمت بتوانند در زیر آن رفت‌وآمد داشته باشند.

هتل اوزلیک در مکزیک

مختص مشترکین دیزاین کلاب. شما به این سطح محتوا دسترسی ندارید و یا وارد اکانت خود نشدید.

ورود یا نام نویسی 🔗

برای دسترسی به صدها درس و محتوای تخصصی در دیزاین کلاب شما نیاز به ثبت نام و تهیه اشتراک دارید.

تمدید یا تهیه اشتراک 🔗 | ورود یا نام نویسی 🔗

.:برای دانلود کاتالوگ آشنایی با محتوای دیزاین کلاب کلیک کنید:.

 

 

مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *