حرفه طراحی خود را با محتوای به‌روز و متفاوت ما که باهدفِ پرورش مهارت‌ها و رها کردن خلاقیت ایجاد شده است، به سطح بعدی ببرید

مشترک شوید

آ فون، چاپ سه بعدی موبایل با جوهر الکترونیکی

«آفون» یک تلفن همراه با قابلیت چاپ سه بعدی و نمایشگر جوهر الکترونیکی (e-ink) است که تنها برنامه‌های ضروری مانند تماس، پیامک، پیام‌رسان‌ها و حتی سرویس‌های تاکسی اینترنتی روی آن اجرا می‌شود. بدنه باریک و اندازه جمع و جور آن به راحتی در کف دست قرار می‌گیرد و صفحه‌ نمایش آن به دلیل استفاده از فناوری جوهر الکترونیکی، شبیه به یک تکه کاغذ با نوشته‌های مدادی به نظر می‌رسد.

این ویژگی باعث می‌شود تا دیگر از خیرگی صفحه و نور آبی که موجب خستگی چشم می‌شود خبری نباشد. مارکو لازیچ، طراح این گوشی، می‌گوید ممکن است امکان نورپردازی اختیاری نیز وجود داشته باشد تا کاربران بتوانند حتی در شب یا تاریکی پیام‌های خود را بخوانند و تماس‌هایشان را مرور کنند.

آ فون، چاپ سه بعدی موبایل با جوهر الکترونیکی

آفون: یک تلفن همراه با چاپ سه بعدی که تنها تماس و پیام کوتاه روی آن اجرا می‌شود

۲ دیزاین کلاب

نگاهی به طراحی ساده «آفون»

مختص مشترکین دیزاین کلاب. شما به این سطح محتوا دسترسی ندارید و یا وارد اکانت خود نشدید.

ورود یا نام نویسی 🔗

برای دسترسی به صدها درس و محتوای تخصصی در دیزاین کلاب شما نیاز به ثبت نام و تهیه اشتراک دارید.

تمدید یا تهیه اشتراک 🔗 | ورود یا نام نویسی 🔗

.:برای دانلود کاتالوگ آشنایی با محتوای دیزاین کلاب کلیک کنید:.

 

 

جمع بندی

مارکو لازیچ هنوز اندازه نهایی صفحه نمایش این گوشی را معرفی نکرده است، اما او از قبل مخاطبان هدف خود را مشخص کرده است: بازرگانان پر سفر، پدربزرگ و مادربزرگ‌هایی که به یک وسیله ارتباطی ساده‌تر نیاز دارند و به طور کلی افرادی که می‌خواهند از شر برنامه‌ها و اعلان‌های بی‌پایان خلاص شوند. تا زمان انتشار این مقاله، مارکو لازیچ هنوز تاریخ عرضه «آفون» و جدول زمانی تولید گوشی چاپ سه بعدی خود با نمایشگر جوهر الکترونیکی را اعلام نکرده است. او برای اولین بار «آفون» را در سال ۲۰۱۶ معرفی کرد. در حال حاضر، به نظر می‌رسد تلفن‌های همراه با صفحه‌نمایش شبیه کاغذ برای طراحان فناوری جذاب هستند و هوش مصنوعی میتواند به جذابیت‌های این ایده کمک کند.

مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *