حرفه طراحی خود را با محتوای به‌روز و متفاوت ما که باهدفِ پرورش مهارت‌ها و رها کردن خلاقیت ایجاد شده است، به سطح بعدی ببرید

مشترک شوید
فیدها

برند پوشاک لِویس | Levi Strauss &Co

برند لویس دیزاین کلاب

برند پوشاک Levi’s ، بزرگترین تولیدکننده پوشاک با نام تجاری در جهان است که شلوار جین آبی را به جهان هدیه داد و با این قطعه از فرهنگ خود، به ثروت زیادی دست یافت. در واقع، در سراسر جهان نام موسس این شرکت مترادف با شلواری است که او اختراع کرد.

این برند، پوشاک خود را در بیش از ۶۰ کشور جهان عرضه می کند و دارای ۵۳ مرکز تولید و ۳۲ مرکز خدمات مشتری در ۴۹ کشور است. این شرکت در اکثر کشورهای اروپایی، در آفریقای جنوبی، استرالیا، ژاپن، هنگ کنگ، هند، فیلیپین، مالزی، نیوزلند، کره جنوبی، تایوان، برزیل و آرژانتین، کسب‌وکارهایی با مالکیت کامل دارد و از طریق سرمایه‌گذاری مشترک و قراردادهای مجوزدار، در انبوهی از کشورهای دیگر حضور موثری دارد.

ماموریت Levi Strauss & Co حفظ موفقیت تجاری مسئولانه، به عنوان یک شرکت بازاریابی جهانی پوشاک مارک دار است. برند پوشاک Levi’s ، همواره در تلاش است تا اهداف سودآوری برتر و بازگشت سرمایه، موقعیت های رهبری در بازار و محصولات و خدمات برتر را متعادل نماید. این شرکت، تجارت خود را اخلاقی کرده و رهبری را در راستای مسئولیت های خود در قبال جوامع نشان داده است. محیط کار ایمن و سازنده، همراه با رفتار منصفانه، کار تیمی، ارتباطات باز، مسئولیت پذیری شخصی است که فرصت هایی برای رشد و توسعه گروه در آن مشخص می شود.

علاوه بر محصولات برند پوشاک  Levi’s، این شرکت، پوشاک و لوازم جانبی را با نام های تجاری Dockers، Britannia و Slates به بازار عرضه می کند.

نگاهی به چند ویدئوی تبلیغاتی پوشاک لویس Levi Strauss & Co

مختص مشترکین دیزاین کلاب. شما به این سطح محتوا دسترسی ندارید و یا وارد اکانت خود نشدید.

ورود یا نام نویسی 🔗

برای دسترسی به صدها درس و محتوای تخصصی در دیزاین کلاب شما نیاز به ثبت نام و تهیه اشتراک دارید.

تمدید یا تهیه اشتراک 🔗 | ورود یا نام نویسی 🔗

.:برای دانلود کاتالوگ آشنایی با محتوای دیزاین کلاب کلیک کنید:.

 

 

تاریخچه برند Levi’s

لازم به ذکر است که تا سال ۱۹۷۷، Levi Strauss & Co به بزرگترین تولیدکننده پوشاک در جهان تبدیل شد. علاوه بر محصولات اصلی خود، این شرکت از طریق خرید رشد کرده بود و همچنین مجوز استفاده از نام خود را برای سایر محصولات مانند کفش و جوراب صادر کرد.

فروش، تنها در چهار سال دو برابر شد و در سال ۱۹۷۹ به ۲ میلیارد دلار رسید. خریدهایی مانند Koracorp Industries Inc.، سازنده بزرگ لباس های ورزشی مردانه و زنانه، در سال ۱۹۷۹ و Santone Industries Inc.، تولید کننده پوشاک مردانه، در سال ۱۹۸۱، زمینه را برای رشد بیشتر فراهم کردند.

این شرکت که اکنون یک غول صنعت است. اما، در اوایل دهه ۱۹۸۰ با مشکلاتی مواجه شد که با تثبیت تقاضا برای جین و کاهش سود آن روبرو شده بود. برند پوشاک  Levi’s در تلاش برای افزایش توزیع خود با چندین تاجر انبوه از جمله J.C. Penney و Sears برای بازاریابی محصولات خود به توافقاتی دست یافت.

با این وجود، درآمد در سال ۱۹۸۱ تقریباً ۲۵ درصد کاهش یافت و شرکت سازماندهی مجدد دیگری را انجام داد که شامل حذف یک سطح از مدیریت شرکتی بود. کاهش سود در سال ۱۹۸۲ ادامه یافت و شرکت ۹ کارخانه را تعطیل کرد و ۲۰۰۰ شغل را حذف کرد.

ثروت Levi Strauss & Co در سال ۱۹۸۳ بهبودی کوتاهی پیدا کرد و این شرکت برای تبلیغ بخش نسبتاً جدید پوشاک فعال خود برنامه ریزی تبلیغاتی ۴۰ میلیون دلاری با المپیک ۱۹۸۴ داشت. با این وجود، در طول سال بازی های المپیک، که در آن شرکت بیش از ۶۰۰۰۰ شرکت کننده را در این بازی ها لباس پوشاند، سود دوباره کاهش یافت و شرکت دست به تعدیل بزرگی زد و بسیاری از کارخانه ها را تعطیل کرد و هزاران شغل را حذف کرد.

برند پوشاک  Levi’s ، در مواجهه با روند جمعیتی که نشان می‌داد بچه‌های جوان در حال رشد، از نظر آماری، بیشتر ازتعداد تولید شده شلوار جین هستند، کمپین‌های تبلیغاتی سنگینی را آغاز کرد، با طراح پری الیس در تلاش برای حرکت به بازار مد بالا متحد شد و به برنامه‌های خود برای تعدیل ادامه داد، زیرا سود آن ۵۰ درصد کاهش یافت.

تبدیل شدن به شرکت خصوصی

در سال ۱۹۸۵، زمانی که Levi Strauss & Co به بازسازی و کاهش سرمایه خود ادامه داد، شرکت در خرید اهرمی به مبلغ ۱.۴۵ میلیارد دلار توسط خانواده هاس، نوادگان بنیانگذاران آن و رهبران قدیمی شرکت خصوصی شد. چندین مدیر دیگر نیز اعضای گروه خرید، Levi Strauss Associates Inc. بودند.

سال بعد، این شرکت یک خط شلوار مردانه موفق، Dockers را راه اندازی کرد و با افزایش تقاضا در سراسر جهان برای شلوار جین آمریکایی و با اضافه شدن آن، معرفی کرد. برند پوشاک  Levi’s ، در سال ۱۹۹۰ فروش ۴ میلیارد دلاری از پرداخت های ابتکاری، مانند سفید کردن یا شستشوی سنگ، به ۴ میلیارد دلار رسید.

داکرز یکی از موفق‌ترین برندها در تاریخ صنعت پوشاک آمریکا بود. فروش Dockers به ​​تنهایی تا سال ۱۹۹۴ به ۱ میلیارد دلار رسید و Dockers تقریبا ۳۰ درصد از فروش داخلی Levi’s را به خود اختصاص داد. با این حال، این تنها بخشی از موفقیت شرکت خصوصی تازه تاسیس بود.

مدیر عامل هاس به همراه توماس توشر، رئیس عملیات خارجی برند پوشاک  Levi’s ، بازارهای خارج از کشور شرکت را متحول کردند. در دهه ۱۹۸۰، Levi’s محصولات خود را در اروپا به ده ها خط نامرتبط متنوع کرده بود. شرکت های خارجی تنها ۲۳ درصد از فروش را در سال ۱۹۸۴ به خود اختصاص دادند. توشر و هاس به سمت تمرکز فروش خارجی بر روی شلوار جین کلاسیک ۵۰۱ حرکت کردند و شلوار را به عنوان محصولی با قیمت بالا و با اعتبار معرفی کردند.

برند پوشاک  Levi’s فروش شلوار جین خود را در بوتیک های شیک در اروپا و ژاپن با قیمت هایی بیش از دو برابر قیمت ایالات متحده آغاز کرد. تا سال ۱۹۹۲، فروش خارجی نزدیک به ۴۰ درصد از درآمد شرکت و بیش از ۵۰ درصد از سود را تشکیل می داد.

در سال ۱۹۹۶، Levi Strauss عملاً بدون بدهی بود و شرکت اعلام کرد که دومین خرید اهرمی را در اواخر سال انجام خواهد داد تا سهام خود را در دستان کمتری متمرکز کند. این شرکت قصد داشت ۹۰ میلیون دلار برای افتتاح فروشگاه های Levi’s، Dockers و فروشگاه های تخفیف برای هر دو برند در ایالات متحده هزینه کند.

لوی اشتراوس به گسترش بازارهای خارجی برند پوشاک  Levi’s ادامه داد و به اروپای شرقی رفت و فروش خود را در آن گسترش داد. اکنون این یکی از برترین برندهای پوشاک در سرتاسر جهان است که با نوآوری های خود، توانسته است بازار پوشاک را تصاحب نماید. برای خرید از این برند معتبر جهانی ، می توانید از طریق خدمات زاکولا اقدام نمایید.

مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *