برند کیف و کفش مِلوی Mlouye

شما چقدر حاضرید برای یک کیف هزینه کنید؟ اصلا به نظرتان برند کیف و کفش چقدر اهمیت دارد؟ در نظر بسیاری این موضوع مهم است و حتی خیلی‌ها حاضرند روی کیف‌های خود سرمایه گذاری کنند که البته بی‌دلیل هم نیست، کیف و اکسسوری مناسب می‌تواند استایل شما را از این رو به آن رو کند و ظاهری شیک و منحصر به فرد به شما بدهد. در این میان برندهای زیادی هستند که از سال‌ها پیش در این صنعت فعالند و اکنون مردم برای کیف‌های چند هزار دلاری آن‌ها هم صف می‌کشند. یکی از این برندها، برند ترکی/آمریکایی ِکیف و کفش و اکسسوری مِلوی یا mlouye ( [me·loy]) است.

mlouye- برند کیف و کفش ملوی

وب سایت رسمی: Mlouye

درباره مِلوی

بنیانگذار و مدیر خلاق Mlouye Meb Rure از پیشینه طراحی صنعتی است. در سال 2015، مب تصمیم گرفت دنده ها را عوض کند و انرژی خود را به سمت Mlouye، مجموعه ای از کیف های دستی استثنایی معطوف کند. Mlouye با تمرکز بر مواد با کیفیت، طراحی خوب، ساخت و پایداری، مظهر کیفیت را بر کمیت منعکس می کند.

mlouye برند کیف و کفش ملوی23 دیزاین کلاب

مب از هنرمندان و معماران جنبش باوهاوس بسیار الهام گرفته بود. از آثار میس ون در روهه گرفته تا نقاشی های کاندینسکی و مبلمان آلتو، او با جمع آوری اینکه چگونه آنها به روشی هوشمندانه ساده به یک هدف سودمند خدمت می کنند، بینشی خردگرایانه از طراحی به دست آورد. Mlouye طراحی صنعتی و مد را با هم ادغام می کند و کیف های دستی کاربردی ساخته شده از مواد لوکس و صادقانه را برای بهبود زندگی مردم به روش های کوچک اما مهم ایجاد می کند.

نگاهی به محصولات ملوی Mlouye

شما به این سطح از محتوا دسترسی ندارید و یا وارد اکانت خود نشدید. بخشی از محتوا مختص اعضاء و مشترکین می‌باشد.

ورود یا عضویت

restricet content notice 3 دیزاین کلاب

خرید یا تمدید اشتراک | ورود یا عضویت

.: برای دانلود کاتالوگ آشنایی بامحتوای دیزاین کلاب اینجا کلیک کنید :.

مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال انتقال