حرفه طراحی خود را با محتوای به‌روز و متفاوت ما که باهدفِ پرورش مهارت‌ها و رها کردن خلاقیت ایجاد شده است، به سطح بعدی ببرید

مشترک شوید
فیدها

تجربه کاربری بهتر در دیزاین کلاب

اگر عضو دائمی دیزاین کلاب هستید و بخشی از زمان روزانه خودتون رو صرف آموزش و مطالعه در این سایت می‌کنید، با رعایت برخی نکات ساده تجربه بهتری رو می‌تونید داشته باشید:

  1. بخشی از محتوای سایت مثل زیر منوهای دسته‌بندی فقط برای اعضا قابل مشاهده است، فلذا توجه داشته باشید که همیشه وارد اکانت خودتون شده باشید و در زمان ورود تیک گزینه “مرا به خاطر بسپار ” را بزنید.
  2. به دلیل اینکه برخی از ویدیو ها از سایت‌هایی مثل یوتیوب، تدتاک، ویمئو و… لینک شده اند بهتر است که از آی‌پی مناسب جهت مشاهده آنها استفاده کنید.
  3. رابط کاربری سایت در وهله اول برای مرورگرهای دسکتاپ، در وهله دوم برای تبلت‌ها و کتاب‌خوان‌ها و در وهله سوم برای تلفن‌های هوشمند طراحی شده است، فلذا توجه داشته باشید که بخشی از آیتم ها در موبایل در دسترس نیستند(به دلیل محدودیت های اسکرین)
  4. درمــوبـایـل: اگر از موبایل استفاده می‌کنید پیشنهاد ما این است که از هر نرم افزاری که استفاده می‌کنید (کروم، اِدج یا فایرفاکس یا …) وارد تنظیمات بشید و تیک گزینه Desktop Mod   رو بزنید. {با این کار مرورگر شما به حالت دسکتاپ به نمایش در می‌آید}
  5. در دسکتاپ: دکمه F11 را بزنید. {با این کار در حالت تمام صفحه و تمرکز بیشتر از سایت استفاده می‌کنید}
  6. با نصب وب اپلیکیشن سایت می‌تونید راحت و روان تر از سایت استفاده کنید. (آموزش نصب وب‌اپلیکیشن).

مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *