تصویرگری 1001 موجود افسانه‌ای ایران

داستان‌های جادویی در تخیلات ما نفوذ می‌کنند. خوشبختانه فرهنگ ایرانی چاه عمیقی از روایت دارد که باید از آن استفاده کرد. تا به حال، بسیاری از این افسانه ها در افسانه های محلی گیر کرده اند. اساطیر ایران باستان به‌سان بسیاری از تمدن‌های دیگر بر محوریت نیکی و بدی استوار است و داستان‌های اساطیری، رسومات و اعتقادات مردم تماماً بر همین اساس شکل گرفته‌اند.

1001 مخلوق اسطوره‌ای فرهنگ ایرانی و فراتر از آن، با الهام از جست‌وجوی سرگردان برادران گریم برای افسانه‌ها، داستان‌هایی را جمع‌آوری می‌کند، تصویر می‌کند و فهرست‌بندی می‌کند که این داستان ها برای هزاران سال به دست آمده است.

تصویرگری 1001 موجود افسانه‌ای ایران

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های داستان‌های اساطیری بجامانده از تمدن‌‌های مختلف، بخش مربوط به موجوداتی خیالی است که ویژگی‌های ماورالطبیعه دارند. ماهیت نیکی یا بدی این موجودات در طول تاریخ دست‌خوش تغییرات زیادی شده، برخی از این موجودات از جایگاه خداگونه خود در طول زمان به جایگاه پست و شر نزول کرده‌اند.


موجودات افسانه ای ایران

شما به این سطح از محتوا دسترسی ندارید و یا وارد اکانت خود نشدید. بخشی از محتوا مختص اعضاء و مشترکین می‌باشد.

ورود یا عضویت

restricet content notice 3 دیزاین کلاب

خرید یا تمدید اشتراک | ورود یا عضویت

.: برای دانلود کاتالوگ آشنایی بامحتوای دیزاین کلاب اینجا کلیک کنید :.

سخن نهایی

اسطوره‌شناسی ایرانی یا افسانه‌های ایران مجموعهٔ اسطوره‌هایی است که در اصل توسط ایرانیان باستان و دیگر مردمان ایرانی روایت شده و گونه‌ای از فولکلور باستانی ایرانی است. این داستان‌ها به منشأ و ماهیت جهان، زندگی و فعالیت خدایان، قهرمانان، و موجودات اساطیری و منشأ و اهمیت آیین‌ها و آیین‌های خود ایرانیان باستان مربوط می‌شود.

مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال انتقال