حرفه طراحی خود را با محتوای به‌روز و متفاوت ما که باهدفِ پرورش مهارت‌ها و رها کردن خلاقیت ایجاد شده است، به سطح بعدی ببرید

مشترک شوید
فیدها

خودرویی با موتورهواپیمای جت | Thrust SSC

قراردادن موتور جت بر روی یک خودرو و دست یابی به سرعتی باور نکردنی ، هر فرد علاقه مند به رانندگی در نهایت سرعت را به وجد می آورد .

سریع‌ترین رانندگان دنیا با اتومبیل‌های مجهز به موتور جت درحال تلاش هستند تا به مرزهای جدیدی از سرعت برسند. 1300 و بعد 1600 کیلومتر در ساعت سرعتی است که آنها می‌گویند دست یافتنی است.

سریع ترین خودرهای جهان 2 دیزاین کلاب

پیش از ثبت رکورد در 1997 تیم نوبل با ناشناخته‌های ترسناکی روبه‌رو بودند. جریان باد شدید چه تأثیری بر کنترل اتومبیل می‌گذاشت؟ آیا فشار موج‌های ایجادشده در حرکت فراصوتی، جت را تکه‌تکه می‌کرد؟ نوبل می‌گوید: «مردم می‌گویند این راهی پرهزینه برای خودکشی است».

تیم نوبل ثابت کرد که حرکت با سرعت مافوق صوت روی زمین لزوما منجر به مرگ نمی‌شود. اما بگذارید قبل از معرفی این خودرو نگاهی به رکورد سرعت خودروها درتاریخ بیندازیم.

رکورد سرعت خودروها در تاریخ

سریع ترین خودرهای جهان دیزاین کلاب

در دهه 1890 در اولین دوره برگزاری مسابقات شکستن رکورد سرعت حرکت روی زمین، یک نجیب‌زاده فرانسوی و یک راننده بلژیکی با موتورهای الکتریکی‌شان با یکدیگر به رقابت پرداختند. نهایتا راننده بلژیکی رکورد 106 کیلومتر درساعت را به‌جای گذاشت.

سریع ترین خودرهای جهان 4 دیزاین کلاب

در 1927 با جایگزینی موتورهای دیزلی طراحی‌شده در صنعت هوایی به‌جای موتورهای الکتریکی، این رکورد با گذر از سرعت 322 کیلومتر درساعت با پیشگامی گروه بریتانیایی ارتقا یافت

سریع ترین خودرهای جهان 3 دیزاین کلاب

در 15 اکتبر 1997 جت دوموتوره تراست اس‌اس‌سی ریچارد نوبل با رانندگی اندی گرین از سرعت صوت فراتر رفت و با غرشی پرطنین ساکنان بلک‌راک گرلاش نوادا را لرزاند. جت تراست اس‌اس‌سی در یک رفت و برگشت یکساعته روی پیست 1600 متری به سرعت 1228 کیلومتر درساعت رسید. این عملیات به درخواست اختصاصی فدراسیون اتومبیل فرانسه (AIF) انجام شد. این موسسه رکوردهای سرعت زمینی در جهان را بررسی و ثبت می‌کند…

فیلم لحظه عبور سرعت Thrust SSC ازدیوارصوتی

https://www.youtube.com/watch?v=7D4-49pkEWY

معرفی تراست اس‌اس‌سی

مختص مشترکین دیزاین کلاب. شما به این سطح محتوا دسترسی ندارید و یا وارد اکانت خود نشدید.

ورود یا نام نویسی 🔗

برای دسترسی به صدها درس و محتوای تخصصی در دیزاین کلاب شما نیاز به ثبت نام و تهیه اشتراک دارید.

تمدید یا تهیه اشتراک 🔗 | ورود یا نام نویسی 🔗

.:برای دانلود کاتالوگ آشنایی با محتوای دیزاین کلاب کلیک کنید:.

 

 

مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *