حرفه طراحی خود را با محتوای به‌روز و متفاوت ما که باهدفِ پرورش مهارت‌ها و رها کردن خلاقیت ایجاد شده است، به سطح بعدی ببرید

مشترک شوید
فیدها

مخزن آب پرتابل

مخازن آب پرتابل یا منعطف از سری محصولات مقابله با بحران است که برای انتقال و تأمین آب در مناطق عملیاتی بحران (بلایای طبیعی مثل زلزله، سیل و…) و مناطق نظامی طراحی و ساخته شده است.

نکته حائز اهمیت در تولید و اتصالات درز های حاشیه ای این مخازن استفاده از فناوری جوش سرد پلاستیک یا رادیو فرکانس استفاده شده است چرا که در این روش اتصال، پارچه آرایش اتمی خود را حفظ کرده و در محل اتصال تاب آوری و انعطاف بیشتری در مقابل نیروی کششی دارد . در نتیجه احتمال نشتی مایع درون مخزن صفر خواهد بود.

مخزن آب پلاستیکی-جوش سرد

مخازن پرتابل محصول نوینی است که به دلیل دارا بودن مزیت های فراوان امروزه جایگزین بسیاری از تانکر های فلزی و پلی اتیلن شده.

مزایای مخازن آب پرتابل و منعطف

مختص مشترکین دیزاین کلاب. شما به این سطح محتوا دسترسی ندارید و یا وارد اکانت خود نشدید.

ورود یا نام نویسی 🔗

برای دسترسی به صدها درس و محتوای تخصصی در دیزاین کلاب شما نیاز به ثبت نام و تهیه اشتراک دارید.

تمدید یا تهیه اشتراک 🔗 | ورود یا نام نویسی 🔗

.:برای دانلود کاتالوگ آشنایی با محتوای دیزاین کلاب کلیک کنید:.

 

 

جمع بندی

مخازن آب منعطف با دارا بودن لایه محافظ ضد اشعه uv  از تبخیر آب ذخیره شده محافظت می نماید و در هر مکان تنها با ایجاد سطحی صاف و هموار به راحتی قابل برپا شدن هستند و نیازی به کندن زمین و هدر رفت زمین نخواهد بود. پس از دوره مصرف یا آبیاری به دلیل خاصیت تاشوندگی به راحتی قابل جمع شدن و انبارداری می‌باشد که این امر موجب طول عمر بالای این محصول میگردد.

مخازن آب منعطف را می‌توان در منازل و مجتمع ها در سطوح پشت بام ها جهت ذخیره سازی بیشتر آب استفاده نمود. به علت خاصیت تاشوندگی و حجم کم بسته‌بندی  به راحتی  قابل حمل و نصب می‌باشد.

مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *