حرفه طراحی خود را با محتوای به‌روز و متفاوت ما که باهدفِ پرورش مهارت‌ها و رها کردن خلاقیت ایجاد شده است، به سطح بعدی ببرید

مشترک شوید
فیدها

معرفی کمپین های موقعیتی

کمپین های موقعیتی کمپین های خلاقانه و شتاب دهنده ای هستندکه با توجه به یک رویداد اجتماعی و یا ترند خاصی در مارکت طراحی و اجرا می‌شن.

این روش به این معنی است که برندها بر اساس موقعیت های خاص و منحصر به فرد، کمپین های تبلیغاتی را طراحی و اجرا می کنند که باعث جذب توجه بیشتر مخاطبان و افزایش اعتبار برند می شود. در این پست، چند نمونه از کمپین های موقعیتی را برای شما معرفی می کنم که به نظر من خلاقانه و جالب بودند.

مختص مشترکین دیزاین کلاب. شما به این سطح محتوا دسترسی ندارید و یا وارد اکانت خود نشدید.

ورود یا نام نویسی 🔗

برای دسترسی به صدها درس و محتوای تخصصی در دیزاین کلاب شما نیاز به ثبت نام و تهیه اشتراک دارید.

تمدید یا تهیه اشتراک 🔗 | ورود یا نام نویسی 🔗

.:برای دانلود کاتالوگ آشنایی با محتوای دیزاین کلاب کلیک کنید:.

 

 

جمع بندی

اینها فقط چند نمونه از کمپین های موقعیتی بودند که در موقعیت های خاص و مناسب، تاثیر گذار بودند. البته، باید به این نکته توجه داشت که همه کمپین های موقعیتی موفق نیستند و بعضی از آنها ممکن است باعث عکس العمل منفی یا بی تفاوتی مخاطبان شوند. برای مثال، در سال 2017، شرکت پپسی یک کمپین موقعیتی را با حضور خواننده مشهور کندال جنر پخش کرد که در آن، جنر با دادن یک نوشیدنی پپسی به یک پلیس، تظاهرات را خاتمه می داد. این کمپین با استفاده از مسائل حساس و جاری مانند حقوق مدنی و نژادپرستی، سعی در جلب توجه داشت، اما با عصبانیت و اعتراض شدید مخاطبان روبرو شد.

این دست از کمپین ها شاید به اندازه کمپین شرکت های بزرگ معروف نباشن اما نکات جذاب و ایده های هوشمندانه ای هستند که میشه ازشون برای طراحی کمپین های جدید الهام گرفت. توجه داشته باشید که این کمپین ها بیش از هرچیز احتیاج به سرعت عمل و زیرساخت قوی دارن.

مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *