حرفه طراحی خود را با محتوای به‌روز و متفاوت ما که باهدفِ پرورش مهارت‌ها و رها کردن خلاقیت ایجاد شده است، به سطح بعدی ببرید

مشترک شوید
فیدها

نگاهی به تاج “کندریک‌لامار” دست پخت “تیفانی”

 تاج الماس سفارشی تیتانیوم و پاوه کندریک همکاری بین رپر، همکار خلاق قدیمی او دیو فری و جواهرات Tiffany & Co. است که از قرن نوزدهم در حال ساخت هدپیس های تخصصی است.

تاج کندریک لامار دیزاین کلاب

نماد تاج

شاید یکی از نمادهای به طور گسترده ای شناخته شده از نمادنگاری مذهبی (با توجه به عهد جدید، یک تاج خار بر روی سر عیسی در حوادث منجر به مصلوب شدن او قرار داده شد)، تاج استعاره ای برای دلاوری هنری، تواضع و پشتکار است، با توجه به کاربردجواهرات برای رپران را به عنوان سر تکان دادن احترام به هنرمندان که قبل از او امد خدمت می کند.

tiffany تاج کندریک لامار2 دیزاین کلاب

لامار قبل از پایان اهنگ “نجات دهنده” از در کنسرت آخرش به جمعیت گفت که این اهنگ مورد علاقه او از البوم جدیدش است، زیرا در مورد “نقص” است. او گفت: “نقص زیبا است،” اضافه کرد که او تاج خار خود را به عنوان یک یاداوری می پوشد: “انها شما را قضاوت می کنند، انها مسیح را قضاوت می کنند.” کندریک این کلمات را به یک جمله مکرر در اهنگ تبدیل کرد، که با بیانیه ای در حمایت از زنان که از عقب نشینی حقوق سقط جنین در ایالات متحده تنها چند روز قبل به پایان رسید. همانطور که به نظر می رسید خون از روی خارها به صورتش می چکد، خواننده رپ تکرار کرد: “انها شما را قضاوت می کنند، انها مسیح را قضاوت می کنند. خدا نگهدار حقوق زنان باشد!»

https://youtu.be/bNQbqCN_Y_Y

مختص مشترکین دیزاین کلاب. شما به این سطح محتوا دسترسی ندارید و یا وارد اکانت خود نشدید.

ورود یا نام نویسی 🔗

برای دسترسی به صدها درس و محتوای تخصصی در دیزاین کلاب شما نیاز به ثبت نام و تهیه اشتراک دارید.

تمدید یا تهیه اشتراک 🔗 | ورود یا نام نویسی 🔗

.:برای دانلود کاتالوگ آشنایی با محتوای دیزاین کلاب کلیک کنید:.

 

 

  1. اطلاعات تاج کندریک در وب سایت تیفانی ↩︎

مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *