حرفه طراحی خود را با محتوای به‌روز و متفاوت ما که باهدفِ پرورش مهارت‌ها و رها کردن خلاقیت ایجاد شده است، به سطح بعدی ببرید

مشترک شوید
فیدها

نگاهی به جواهرات مید کیملتون

هرچند کیت میدلتون عضو خاندان سلطنتی است، به گفته یکی از سردبیران سابق نشریه ووگ بریتانیا، “جواهراتش با این عنوان همخوانی ندارد”

سوزی منکس، منتقد مد، در یکی از قسمت‌های جدید پادکستش1 گزینه‌های اخیر سبک شاهدخت ولز [در زمینه پوشش و زیورآلات] را زیر ذره‌بین برد. در گفت‌وگو با کارول وولتون، سردبیر فعلی بخش جواهرات نشریه بریتانیایی ووگ، این دو کارشناس این صنعت [مد] توافق داشتند که میدلتون در موقعیتی است که می‌تواند از برخی جواهرات زیبا استفاده کند، با این حال، حضورش در انظار عمومی چشمگیر نبوده‌ است.

منکس تایید کرد:«[سلیقه] شاهدخت ولز در [انتخاب] جواهر اندکی مایوس‌کننده است.»

مید کیملتون دیزاین کلاب

منکس اقرار کرد که به نظر او، این عضو ۴۱ ساله خانواده سلطنتی در محیط‌های خصوصی درمورد ظاهرش نگرش منفی دارد. معتقد بود که میدلتون از آویختن این ارثیه‌های تاریخی خوشحال نیست، و از سر اجبار این کار را انجام می‌دهد. این شیفته مد ۷۹ ساله، گفت گمان می‌کند که میدلتون بیش از اینکه خودش بخواهد خودنمایی‌های جسورانه بکند، تحت‌فشار است که «نماد مد» جلوه کند؛ عنوانی که به سلف او، شاهدخت دایانا، اطلاق می‌شد.   

منکس گفت: «او را پشت‌صحنه در یکی از لباس‌ها تصور می‌کنم که زیبا شده و بعد شکلکی درمی‌آورد، انگار بگوید، «باید این [جواهر] را بیاویزم؟» اصلا نشان نمی‌دهد که از جواهر خوشش می‌آید و از آویختن آنها خوشحال است.»

میدلتون که مادر سه فرزند است، از زیورآلات زیبا خوشش بیاید یا نه، با خانواده‌ای سرشار از این اشیا وصلت کرده است. چند قطعه [جواهر] خاص موجود است که آن‌ها را امانت گرفته یا به او هدیه داده‌اند.

مختص مشترکین دیزاین کلاب. شما به این سطح محتوا دسترسی ندارید و یا وارد اکانت خود نشدید.

ورود یا نام نویسی 🔗

برای دسترسی به صدها درس و محتوای تخصصی در دیزاین کلاب شما نیاز به ثبت نام و تهیه اشتراک دارید.

تمدید یا تهیه اشتراک 🔗 | ورود یا نام نویسی 🔗

.:برای دانلود کاتالوگ آشنایی با محتوای دیزاین کلاب کلیک کنید:.

 

 

  1. گفت‌وگوهای خلاقانه ↩︎

مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *