حرفه طراحی خود را با محتوای به‌روز و متفاوت ما که باهدفِ پرورش مهارت‌ها و رها کردن خلاقیت ایجاد شده است، به سطح بعدی ببرید

مشترک شوید
فیدها

کتاب “کفش باز” خاطرات بنیان گذار نایکی

فیلیپ نایت کتاب کفش باز را با صداقت گیرایی نوشته است و در آن از تمام شکست ها، اشتباهات و مشکلاتی که بر سر راه او تا رسیدن به هدف نهایی بوده، با مخاطب خود حرف زده است. طوری که احساس می‌کنید با او سر یک میز نشسته‌اید و در حال گوش دادن به داستان زندگی پرهیجانش هستید. کتاب کفش باز می‌تواند در گروه کتاب های انگیزشی به شمار برود، با اینکه نه با هدف ایجاد انگیزه بلکه با هدف انتقال تجربیات ارزشمند نویسنده به مخاطب نوشته شده است. اما سادگی و رهایی کلام فیل نایت، خواننده را در خود فرو می‌برد و می‌خواهد که تا پایان داستان زندگی‌اش با او همراه شود. محتوای کتاب به طرز عجیبی به خواننده حس انگیزه و امید را القا می‌کند و به او می‌گوید که اگر بخواهد، او هم می‌تواند به موفقیت های چشمگیری مثل شرکت نایکی برسد.

کتاب کفش باز نایک دیزاین کلاب

این کتاب به درستی نشان می‌دهد، برای موفق بودن لازم نیست آدم خاص یا متفاوتی باشید یا جای مشخصی زندگی کنید یا از خانواده‌ی ویژه‌ای باشید. فیل نایت یک آدم کاملا معمولی از یک خانواده‌ی معمولی بوده که در شهری معمولی زندگی می کرده است. کتاب کفش باز خاطرات بنیانگذار نایکی نوشته فلیپ اچ نایت ترجمه عنوان اصلی کتاب  Shoe dog : A memoir by the creator of NIKE است که توسط شورش بشیری ترجمه و در اختیار علاقه مندان به داستان برندهای مشهور جهان قرار گرفته است. این کتاب بهترین کتاب مدیریتی سال ۲۰۱۶ به انتخاب سایت آمازون می باشد.

پارگرافی از متن کتاب کفش باز

مختص مشترکین دیزاین کلاب. شما به این سطح محتوا دسترسی ندارید و یا وارد اکانت خود نشدید.

ورود یا نام نویسی 🔗

برای دسترسی به صدها درس و محتوای تخصصی در دیزاین کلاب شما نیاز به ثبت نام و تهیه اشتراک دارید.

تمدید یا تهیه اشتراک 🔗 | ورود یا نام نویسی 🔗

.:برای دانلود کاتالوگ آشنایی با محتوای دیزاین کلاب کلیک کنید:.

 

 

مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *