حرفه طراحی خود را با محتوای به‌روز و متفاوت ما که باهدفِ پرورش مهارت‌ها و رها کردن خلاقیت ایجاد شده است، به سطح بعدی ببرید

مشترک شوید
فیدها

زشت می‌تونه زیبا باشه! | کفش کراکس

برند کفش کراکس دیزاین کلاب

برند کفش Crocs (کراکس) در لیست صد کمپانی تاثیرگذار در صد سال آینده از سوی مجله تایم معرفی شده!

خالق کراکس توضیح داده که چگونه زشت‌ترین کفش جهان رو به یکی از «پرفروش کفش‌های جهان تبدیل کردن… با دیزاین کلاب همراه تا با این برند کفش خاص و کمپین های تبلیغاتی ویژه آن بیشتر آشنا بشیمباشید.

معرفی برند کراکس

کراکس یک شرکت آمریکایی مستقر در برومفیلد، کلرادو است که محصولات مربوط به برند کراکس را تولید و روانه ی بازار می کند.

از آن زمان این شرکت توانسته است در میان دانش آموزان دبیرستانی و راهنمایی طرفداران بسیار زیادی را پیدا کند. بسیاری از کفش های برند کراکس برای مدرسه تولید می شوند.

تاریخچه کراکس

این برند توسط Lyndon Duke Hanson  و جورج Boedecker  تأسیس شد. این کفش در ابتدا یک کفش قایقرانی بود. اولین مدل تولید شده ی این کفش توسط کراکس در سال 2001 در نمایشگاه قایق فورت لادردیل فلوریدا رونمایی شد. حدوداً200 جفتی که آن ها تولید کرده بودند، همگی فروخته شد. از آن زمان تاکنون کراکس 300 میلیون جفت کفش فروخته است. در ماه ژوئن سال 2020، کراکس دفتر مرکزی اش را از نیووت کلرادو به برومفیلد منتقل کرد.

این شرکت برای تولید کفش های فوم تشکیل شده بود و طراحی این کفش از شرکتی به نام Foam Creations گرفته شده است. در سال 2004 این شرکت برای حفظ حقوق انحصاری رزین فوم اختصاصی، محصولات فوم و عملیات تولیدی خود را خریداری کرد. آن در سال 2007 درخواست ثبت کراکس و لوگوی آن را به عنوان علائم تجاری در بیش از 40 حوزه ی قضایی در سراسر جهان داده بود. از طرفی همچنین آن ها می خواهند برای تولید محصولات غیر کفشی مانند عینک، ساعت، عینک آفتابی، زانو بند، چمدان و موارد دیگر نیز ثبت نام کنند.

برند کفش کراکس 2 دیزاین کلاب

سبک طراحی محصولات کراکس

مختص مشترکین دیزاین کلاب. شما به این سطح محتوا دسترسی ندارید و یا وارد اکانت خود نشدید.

ورود یا نام نویسی 🔗

برای دسترسی به صدها درس و محتوای تخصصی در دیزاین کلاب شما نیاز به ثبت نام و تهیه اشتراک دارید.

تمدید یا تهیه اشتراک 🔗 | ورود یا نام نویسی 🔗

.:برای دانلود کاتالوگ آشنایی با محتوای دیزاین کلاب کلیک کنید:.

 

 

مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *