حرفه طراحی خود را با محتوای به‌روز و متفاوت ما که باهدفِ پرورش مهارت‌ها و رها کردن خلاقیت ایجاد شده است، به سطح بعدی ببرید

مشترک شوید
فیدها

توسعه سبد محصولات شرکت امرسان

صنعت لوازم خانگی ایران پر از برندهای ریز و درشت است اما برندهای معروف لوازم خانگی ایرانی در حقیقت همان هایی هستند که سهم بیشتری از بازار لوازم خانگی ایران را در اختیا دارند. با وجود انواع مارک لوازم خانگی ایرانی که هر یک به اندازه توان خود، سهم بازار کسب کرده اند، مثل پاکشوما، بنس، پارس خزر،اسنوا و…. انتخاب بهترین مارک ایرانی کمی دشوار خواهد بود.

لوازم خانگی -

بر اساس گفتگویی که ال کا ایران در گذشته با یکی از کارشناسان صنعت لوازم خانگی انجام داده بود، اگر بخواهیم به لیست برندهای لوازم خانگی ایرانی اشاره کنیم، باید بگوییم مارک های لوازم خانگی ایرانی بیش از 250 عدد است.

در درس توسعه محصول توضیح دادیم که سبد یا پورتفولیوی یک محصول، شامل تمام محصولاتی است که یک سازمان داراست. پورتفولیوی یک محصول ممکن است از دسته‌های مختلفی از محصولات، خطوط تولید مختلف و در‌‌نهایت خود محصول تشکیل شده باشد.

چرا امرسان را انتخاب کردیم؟

مهمترین وجه تمایز امرسان در مقایسه با سایر برندهای ایرانی توجه ویژه به دکوراسیون منزل و البته تولید یخچال فریزرهای هوشمند است.امرسان عنوان نخستین تولید کننده یخچال فریزر هوشمند را یدک می کشد و به علاوه اقدام به فروش یخچال فریزرهای طرح اسمگ و ساخت لوازم خانگی های متناسب با این یخچال های رنگی کرده است.

لوازم خانگی امرسان

برای شروع اجازه بدید کمی بیشتر با این برند آشنا بشیم و ببینیم چه دسته از محصولاتی رو درحال تولیدش هستند؛ با این کار جامعه هدف برند رو درک می‌کنیم و میزان قدرت و مهارت خط تولید این کارخونه روباهاش آشنا خواهیم شد؛

آشنایی مختصر با برند امرسان

شركت صنايع امرسان در سال 1360 توسط آقاي سلطان حسين فتاحي تاسيس شد و تا سال 1366 به توليد فريزرهاي خانگي اشتغال داشت. خط توليد اولين يخچال فريزر 16 فوت با طراحي جديد در سال 1366 به مرحله بهره‌برداري رسيد. ويژگي هاي منحصر به فرد اين محصول در طراحي بدنه و سيستم تبريد، آن را به يكي از پر فروش ترين يخچال فريزرهاي داخلي تبديل نمود. با توجه به نيازهاي بازار، يخچال فريزرهاي 18 فوت و 20 فوت امرسان طراحي و به مرحله توليد رسيدند. 

  • یخچال و فریزر
    انواع یخچال و فریزر با مصرف انرژی A++ همراه با 36 ماه گارانتی 
  • اجاق گاز و هود

انواع اجاق گاز مبله و رومیزی و انواع هود توربو دیجیتال 

  • ماشین لباسشویی

انواع لباسشویی اتوماتیک و نیمه اتوماتیک با مصرف انرژی A++ 

  • جاروبرقی

انواع جاروبرقی‌های 2200 و 2400 وات توربو

ایده های توسعه محصولات جدید

مختص مشترکین دیزاین کلاب. شما به این سطح محتوا دسترسی ندارید و یا وارد اکانت خود نشدید.

ورود یا نام نویسی 🔗

برای دسترسی به صدها درس و محتوای تخصصی در دیزاین کلاب شما نیاز به ثبت نام و تهیه اشتراک دارید.

تمدید یا تهیه اشتراک 🔗 | ورود یا نام نویسی 🔗

.:برای دانلود کاتالوگ آشنایی با محتوای دیزاین کلاب کلیک کنید:.

 

 

جمع‌بندی

درجهان اقتصادی امروزه بیشتر سازمانها در جستجو برای یافتن عوامل ایجاد مزیت رقابتی هستند. لذا نیاز به افزایش بهره وری، ایجاد تکنولوژیهای جدید، ایجاد کالا و خدمات، افزایش درآمد، رفاه اجتماعی، رقابت و بقاء خلاقیت و نوآوری ضروری به نظر می آیند. 

خلاقیت و نوآوری بر بهبود سازمان، حفظ و بقای آن و ایجاد مزیت رقابتی نقش تاثیرگذاری خواهدداشت. از این رو چگونگی نهادینه کردن خلاقیت و نوآوری، هماهنگی آن با اهداف کسب و کار، تدوین و اجرایی کردن آن در دنیای امروزی نیاز به یک ساختار با کنترلی تقریبا کم دارد. زیرا خلاقیت و نوآوری زمانی پا به عرصه ظهور و شکوفاییمی گذارند که قواعد و چارچوب ذهنی در آن کنار گذاشته شده باشد. فرآیند توسعه محصول جدید برای انواع مختلف سازمانهای تولیدی/خدماتی اکنون مزیت رقابتی محسوب می شود. توسعه محصولات جدید به سازمانها کمک خواهد کرد تاموقعیت رقابتی و انحصاری خود را در بازار رقابت حفظ نمایند.

مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫2 نظر

  • u_230

    سلام.وقت بخیر.مطلب نوشته شده در سایت در خصوص بررسی محصولات امرسان برای بنده بسیار جالب است. چگونه می توانم به محتوای کامل آن دسترسی داشته باشم؟

    1402-11-15 در 10:20 ب.ظ
    • دیزاین کلاب

      کاربر محترم شما میتوانید با فعال سازی اشتراک ، به این مطلب و تمامی محتوای دیزاین کلاب دسترسی داشته باشید.
      از منوی سایت ” کلاب » خرید اشتراک” را انتخاب کنید.

      1402-11-16 در 8:56 ق.ظ