حرفه طراحی خود را با محتوای به‌روز و متفاوت ما که باهدفِ پرورش مهارت‌ها و رها کردن خلاقیت ایجاد شده است، به سطح بعدی ببرید

مشترک شوید
فیدها

آدام پِساپین | adam pesapane

2آدام پیساپین adam pesapane دیزاین کلاب

آدام پِساپین | adam pesapane

آدام پِساپین (به انگلیسی: Adam Pesapane) (متولد ۲۶ مه ۱۹۷۳)، که با نام مستعار PES شناخته میشود، کارگردان و انیماتور امریکایی است. او چندین فیلم استاپ موشن و تبلیغات ایجاد کرده است که برای او نامزد اسکار و جایزه امی شده است.

پِساپین در ۲۶ مه ۱۹۷۳ در دوور، نیوجرسی به دنیا امد و پسر مدیر مدرسه ابتدایی و ارایشگر بود. نام “PES” یک نام خانوادگی است که از نام خانوادگی ایتالیایی “Pesapane” گرفته شده است

آدام پیساپین adam pesapane دیزاین کلاب

استفاده متمایز PES از اشیاء روزمره و انیمیشن استاپ موشن استقبال مثبتی از منتقدان و مخاطبان به دست اورده است. دیگر اثار شناخته شده او فیلم های کوتاه Roof Sex، KaBoom!، Game Over و Western Spaghetti است.

مختص مشترکین دیزاین کلاب. شما به این سطح محتوا دسترسی ندارید و یا وارد اکانت خود نشدید.

ورود یا نام نویسی 🔗

برای دسترسی به صدها درس و محتوای تخصصی در دیزاین کلاب شما نیاز به ثبت نام و تهیه اشتراک دارید.

تمدید یا تهیه اشتراک 🔗 | ورود یا نام نویسی 🔗

.:برای دانلود کاتالوگ آشنایی با محتوای دیزاین کلاب کلیک کنید:.

 

 

گوآکاموله تازه (انگلیسی: Fresh Guacamole) یک فیلم کوتاهپویانمایی به کارگردانی آدام پساپین است که در سال ۲۰۱۲ منتشر شد. این فیلم در هشتاد و پنجمین دوره جوایز اسکار برای جایزه بهترین فیلم کوتاه نامزد شد اما در نهایت از مرد کاغذی شکست خورد.گوآکاموله تازه با مدت زمان ۱ دقیقه و ۴۰ ثانیه، کوتاه‌ترین فیلم نامزد جایزه اسکار در تمام ادوار است.

https://youtu.be/dNJdJIwCF_Y?si=tZmfrRiL-PKRmmwC
https://youtu.be/qBjLW5_dGAM?si=Acp7qiwDJ-YV0tN0

مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *