حرفه طراحی خود را با محتوای به‌روز و متفاوت ما که باهدفِ پرورش مهارت‌ها و رها کردن خلاقیت ایجاد شده است، به سطح بعدی ببرید

مشترک شوید
فیدها

آشنایی با برند و محصولات هارلی دیویدسون | Harley-Davidson

برند هارلی دیویدسون (Harley Davidson) یکی از کمپانی‌های بزرگ موتور سیکلت‌سازی است که از سال ۱۹۰۳ به این کار مشغول بوده و از آن زمان نیز به کار خود در این حوزه ادامه داده است. این شرکت امروزه به یکی از موفق‌ترین کمپانی‌های موتورسازی تبدیل شده است که در سراسر جهان شناخته شده و موتورهای خود را نیز به کشورها مختلف صادر می‌کند. هارلی دیویدسون که با نماد (H-D) نیز شناخته می‌شود، مدل‌های گوناگونی از موتورها را ارائه کرده که در هر کدام از آن‌ها قدرت، سرعت، شتاب اولیه و مقاومت بدنه متفاوت است.

وب سایت رسمی: Harley-Davidson

Harley-Davidson موتور سیکلت هارلی دیویدسون

تاریخچه برند هارلی دیویدسون

متأسفیم، اما شما به این بخش از محتوا دسترسی ندارید

محصولات برند Harley Davidson

هارلی دیویدسون در سال‌های اخیر موتور سیکلت‌های زیادی را تولید کرده است که هر کدام از آن‌ها جزء دسته خاصی از موتور سیکلت‌ها بوده‌اند. در ادامه معروف‌ترین محصولات هارلی دیویدسون را به شما معرفی می‌کنیم که فروش خوبی را نیز داشته‌اند.

2000000008 دیزاین کلاب
متأسفیم، اما شما به این بخش از محتوا دسترسی ندارید

شعار برند هارلی دیویدسون

شعار این برند محبوب آمریکایی “بیخیال، بیا بریم برانیم” (Screw it, let’s ride) است که بسیار مردمی بوده و هیچ جنبه رسمی ندارد. این شعار در سال ۲۰۱۶ انتخاب شد. وقتی زندگی استرس زا می‌شود، فقط سوار موتور شوید. این شعار فعلی هارلی دیویدسون است و کمی صریح‌تر و ساده‌تر از شعارهای گذشته می‌باشد. شعار گفته شده، این احساس را ایجاد می‌کند که قادر به فرار از برخی از مشکلات روزمره زندگی، حتی برای مدت کوتاهی باشید. قبل از اعلام شعار رسمی این برند، شعار “زندگی می‌کنیم که برانیم و میرانیم که زندگی کنیم” (Live to ride, ride to live) در بین موتورسواران این برند مطرح بود.

اصول رهبری از دیدگاه هارلی دیویدسون

اصول رهبری از دیدگاه هارلی دیویدسون

متأسفیم، اما شما به این بخش از محتوا دسترسی ندارید

شخصی سازی (کاستومایز) موتور هارلی مورد علاقه

شاید برای بعضی از شما عجیب باشه که چطور می شه یک محصول رو که از کارخانه خارج شده، دوباره تغییر داد و به سلیقه خودمون تنظیم کرد. ولی باور کنید که این کار امکان پذیر هست و حتی خیلی هم لذت بخش. برای این کار فقط کافیه به وب سایت هارلی دیوید سون? برید و گزینه کاستومایز رو انتخاب کنید.

کاستومایز موتور سیکلت دیزاین کلاب

بعد می تونید مدل مورد نظرتون رو از بین محصولات موجود انتخاب کنید و شروع به شخصی سازی کنید. می تونید رنگ، لوازم جانبی، قطعات، استایل و حتی صدای موتور رو تغییر بدید و نتیجه رو به صورت زنده ببینید. هر تغییری که می خواید رو می تونید ذخیره کنید و در نهایت سفارش خودتون رو ثبت کنید. بعد از ثبت سفارش، محصول شخصی سازی شده شما در کمترین زمان ممکن به دستتون می رسه. پس اگه علاقه مند به داشتن یک موتور سیکلت منحصر به فرد هستید، حتما این خدمت رو امتحان کنید.

جمع بندی

هارلی دیوید سون از محبوب ترین و گران ترین برندهای موتورسیکلت در جهان است. موتورهای تولید شده توسط این برند بسیار با کیفیت هستند و همین امر باعث شده تا موتور سیکلت‌های هارلی دیویدسون بسیار کمیاب و گران باشند. اما اگر هزینه این موتور سیکلت را دارید، مطمئن باشید که از خرید موتور سیکلت‌های این برند پشیمان نخواهید شد. مدل‌های جدید این برند به مراتب کمیاب‌تر و گران‌تر هستند و ممکن است مجبور به وارد کردن آن‌ها از خارج از کشور شوید.

مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *