حرفه طراحی خود را با محتوای به‌روز و متفاوت ما که باهدفِ پرورش مهارت‌ها و رها کردن خلاقیت ایجاد شده است، به سطح بعدی ببرید

مشترک شوید
فیدها

بازی موبایلی مینی مترو | Mini Metro

این مطلب اولین پست معرفی بهترین بازی های موبایلی برای تقویت مهارت‌های حل مسئله و یادگیری اصول گیمیفیکیشن در طراحی محصول است. بنابراین اگر گیمر هستید و یا یک علاقمند به طراحی محصولات دیزاین محور، حتما بازی های این فهرست را دانلود و نصب کنید و از تجربه کردن‌شان دریغ نکنید.

سری مطالب: پشنهاد بازی برای تقویت مهارت‌های حل مسئله

هشدار: دیزاین کلاب تضمینی برای عدم اعتیاد شمابه این بازی ها ندارد!

benefits playing videogames مهارت حل مسئله ویدئو گیم دیزاین کلاب

معرفی موبایل مینی مترو

مینی مترو (Mini Metro)، ساخته‌ی استودیوی دایناسور پولو کلاب (Dinosaur Polo Club)‌ یکی از بازی‌های کم حجم با الگوریتمی بسیار ساده است. در این بازی وظیفه‌ی مدیریت و سازماندهی خطوط مترو در شهرهای مختلف از پاریس گرفته تا نیویورک را برعهده دارید که باید با توجه به تقاضای هر ایستگاه خطوط میان ایستگاه‌ها را برقرار کنید. هرچند در ابتدا تنها شاهد حضور چند ایستگاه کوچک با مراجعین کم هستیم، اما به محض گذشت از اولین هفته‌های آغاز به کار مترو، تقاضا برای ورود به ایستگاه‌های مختلف افزایش می‌یابد. این همان جایی است که باید قدرت مدیریت و پیش‌بینی خود برای افزایش و استقرار لوکوموتیوها، تراموا یا کابین‌های بیشتر را نشان دهید.

مینی مترو دیزاین کلاب

با گذشت هر هفته (در زمان بازی) و افزایش امتیاز شما، بازی پیشنهاد‌هایی برای افزایش خطوط ریلی، افزایش گنجایش یک ایستگاه یا دریافت لوازم مورد نیاز برای احداث پل را می‌دهد که باید با توجه به برنامه‌ی خود برای سازماندهی خطوط، یکی از پیشنهادها را به صورت هفتگی انتخاب کنید.

مینی‌مترو در مجموع یک بازی بسیار مشکل است. با توجه به بی پایان بودن و امتیاز محور بودن Mini Metro، با افزایش بی‌رویه و عدم رسیدگی به تجمع مراجعین به ایستگاه‌های مترو، در نهایت شکست خواهید خورد. امتیاز دریافتی توسط بازیکن در رقابتی با سایر بازیکنان در سراسر جهان برای حضور در جایگاه‌های برتر لیدربورد قرار می‌گیرد.

نگاهی به سناریو بازی مینی مترو

مختص مشترکین دیزاین کلاب. شما به این سطح محتوا دسترسی ندارید و یا وارد اکانت خود نشدید.

ورود یا نام نویسی 🔗

برای دسترسی به صدها درس و محتوای تخصصی در دیزاین کلاب شما نیاز به ثبت نام و تهیه اشتراک دارید.

تمدید یا تهیه اشتراک 🔗 | ورود یا نام نویسی 🔗

.:برای دانلود کاتالوگ آشنایی با محتوای دیزاین کلاب کلیک کنید:.

 

 

مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *