حرفه طراحی خود را با محتوای به‌روز و متفاوت ما که باهدفِ پرورش مهارت‌ها و رها کردن خلاقیت ایجاد شده است، به سطح بعدی ببرید

مشترک شوید
فیدها

برنامه تلوزیونی “شارک تنک” | Shark Tank

شارک تنک (به انگلیسی Shark Tank) یک برنامه تلویزیون واقع نما است که از ماه اوت ۲۰۰۹ از کانال ای بی سی امریکا پخش می‌شود. در این برنامه افراد عادی که می‌خواهند تجارت خود را شروع کنند ایدهٔ خود را در مقابل ۵ سرمایه‌دار موفق که به شارک معروف هستند، معرفی می‌کنند. سرمایه‌داران (شارک‌ها) با سوالات گوناگون ایدهٔ آنها را بررسی می‌کنند و در انتها یا ایده را برای سرمایه‌گذاری مناسب تشخیص داده و معامله می‌کنند یا آن را رد می‌کنند.

شو تلوزینونی شارک تنک - سرمایه گذاری

در این برنامه تلوزیونی گاهی بین نهنگ‌ها (شارک‌ها) رقابت شدید برای ربودن ایده ایجاد می‌شود و سعی می‌کنند با پیشنهاد بهتر در اجرای ایده و عرضه آن به بازار از سایر شارک‌ها پیشی بگیرند.

بخشی از برنامه شارک تنک

معرفی محصولی به نام پاقو تیز کن دیجیتال

نگاهی به جزئیات برنامه تلویزیونی شارک تنک

شارک‌ها با سوالات گوناگون ایده آنها را بررسی می‌کنند و آن ها را به چالش می کشند. در انتها یا ایده را برای سرمایه‌گذاری مناسب تشخیص داده و معامله می‌کنند یا آن را رد می‌کنند. گاهی بین شارک‌ها رقابت شدید برای ربودن ایده ایجاد می‌شود و سعی می‌کنند با پیشنهاد بهتر در اجرای ایده و عرضه آن به بازار از سایر شارک‌ها پیشی بگیرند.

سرمایه گذاری به سبک برنامه شارک تنک دیزاین کلاب

مختص مشترکین دیزاین کلاب. شما به این سطح محتوا دسترسی ندارید و یا وارد اکانت خود نشدید.

ورود یا نام نویسی 🔗

برای دسترسی به صدها درس و محتوای تخصصی در دیزاین کلاب شما نیاز به ثبت نام و تهیه اشتراک دارید.

تمدید یا تهیه اشتراک 🔗 | ورود یا نام نویسی 🔗

.:برای دانلود کاتالوگ آشنایی با محتوای دیزاین کلاب کلیک کنید:.

 

 

سرمایه گذاران شارک تنک

تعداد سرمایه‌گذاران ۵ نفر است: کوین او لی‌ری، باربارا کورکران ، مارک کیوبن، لوری گرنیه و رابرت هرج واک که در سال ۲۰۱۵ در برنامه رقص با ستارگان شرکت کرد.

جمع بندی

بزرگترین و بهترین شو تلویزیونی بازاریابی و کاریابی تولید شده در دنیا به نام شارک تنک تولید می‌شود. برنامه شارک تنگ اهداف ساده‌ای دارد ، اگر برنامه‌ای برای پیشرفت دارید ، ما (سرمایه‌گذارها) آنرا می‌شویم و حمایت می‌کنیم. شارک تنک یک شوی تلویزیونی است که درآن فرد ایده‌ پرداز در مقابل ۵ سرمایه‌گذار قرار می‌گیرد تا از ایده و یا محصول خود دفاع کند. این شخص باید بتواند نظر سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرده و سرمایه جذب نماید. در این برنامه شارک به داوران یا سرمایه گذاران گفته می‌شود که قصد دارند روی طرح‌های اولیه سرمایه گذاری کنند.

مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *