حرفه طراحی خود را با محتوای به‌روز و متفاوت ما که باهدفِ پرورش مهارت‌ها و رها کردن خلاقیت ایجاد شده است، به سطح بعدی ببرید

مشترک شوید
فیدها

برند پوشاک و اکسسوری دولچه و گابانا | D&G

کمپین های تبلیغاتی دولچه و گابانا دیزاین کلاب

دولچه و گابانا «Dolce & Gabbana» شرکت کالای لوکس و خانه مد ایتالیایی است که در سال ۱۹۸۵ توسط دمینیکو دولچه و استفانو گابانا، دو طراح ایتالیایی، در شهر میلان تاسیس شد. این شرکت دارای دو برند مجزا است که هر یک خط و سیاست‌های خود دنبال را می‌نمایند. این دو برند، عبارتند از: دولچه و گابانا و دی اند جی.

برند دولچه و گابانا که به پیچیدگی طرح هایش و به عنوان برندی لوکس و گران قیمت شناخته شده است، طرفداران بسیاری در میان چهره های شناخته شده جهان دارد. دولچه و گابانا از جواهرات، ساعت، لوازم آرایش، عطر، عینک آفتابی و کیف و کفش گرفته تا لباس زیر و لباس شب، و خلاصه تمام ریز و درشت پوشاک و اکسسوری ها را تولید می کند که از نظر کیفیت، ظرافت و زیبایی نظیر ندارند.

کمپین‌های دولچه و گابانا با حضور سلبریتی های سینما

نکات جالب در مورد برند D&G

لوگوی”D&G” دولچه و گابانا به عنوان قابل تشخیص‌ترین نماد این برند شناخته می‌شود. با این وجود آن‌ها هرگز نتوانستند که به آدرس وب‌سایتی منطبق با این نماد دست پیدا کنند. DG.com یکی از قدیمی‌ترین دامنه‌های اینترنتی است که در سال 1986 و توسط شرکت Data General به ثبت رسید. پس از شکست این شرکت در سال 1999، این دامنه به حراج گذاشته شد که در سال 2010 شرکت Dollar General توانست دولچه و گابانا را شکست دهد و آن را برای خود به ثبت برساند.

دومینیکو دولچه و استفانو گابانا اولین بوتیک خود را در سال 1989 با یکدیگر افتتاح کردند. اما به جای افتتاح آن در زادگاهشان یعنی ایتالیا، اولین فروشگاه خود را در ژاپن برپا کردند.

این دو نفر در سال 1996 تک آهنگی با نام “D&G is love” منتشر کردند. این کلمات در طول آهنگ بر روی بیت‌های تکنو تکرار می‌شوند.

برند دولچه و گابانا با دو شرکت موتورولا و سونی اریکسون در طراحی و ساخت گوشی همکاری کرده است و گوشی‌هایی با قاب طلا و نمادی از این برند را تولید نموده است.

در صورتی که به محصولات تولید شده برند دولچه و گابانا علاقه‌مند هستید و دوست دارید با کالکشن‌های این برند بیشتر آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم که از وب‌سایت رسمی این برند دیدن کنید.

مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *