حرفه طراحی خود را با محتوای به‌روز و متفاوت ما که باهدفِ پرورش مهارت‌ها و رها کردن خلاقیت ایجاد شده است، به سطح بعدی ببرید

مشترک شوید
فیدها

سریال خانم میزل شگفت انگیز | The Marvelous Mrs Maisl

خانم میزل شگفت انگیز (The Marvelous Mrs Maisl) یک سریال تلویزیونی کمدی-درام آمریکایی است که توسط امی شرمن-پالادینو (Amy Sherman-Palladino) ساخته شده است و در 17 مارس 2017 در Prime Video به نمایش در آمد. در این سریال ریچل بروزناهان  (Rachel Brosnahan) در نقش میریام یا همان خانم میزل، یک زن خانه دار در اواخر دهه 1950 و اوایل دهه 1960 است که در شهر نیویورک زندگی می‎کند. میس میزل متوجه می‌شود مهارت کافی در اجرای استندآپ کمدی را دارد و بر همین اساس، تصمیم می‌گیرد این حرفه را به صورت جدی دنبال کند..

خانم میزل شگفت انگیز دیزاین کلاب

داستان سریال درباره زنی شیک و کمال‌گرا و البته خانه‌دار به نام میریام میج میزل است که در دهه ۵۰ در خانواده‌ای سنتی و مذهبی یهودی زندگی می‌کند. او که همسر تاجری به نام جوئل است هیچ تصوری از زندگی یک زن مستقل ندارد و زمانی که با اعتراف شوهرش به خیانت مواجه می‌شود و حمایت خانو‌اده‌اش را نیز با خود نمی‌بیند، راهی جز تغییر ندارد و متوجه می‌شود که باید از مادر دو بچه کوچک و زنی معمولی به زنی تبدیل ‌شود که قرار است به دنبال رؤیاهای خود برود. پدر و مادر میریام میج علیرغم ازدواج عاشقانه خودشان، مخالف ازدواج او با شوهرش هستند. پدر میج مردی متعصب و غرغرو است. سرعت روایت سریال بالاست و مخاطب را از همان قسمت اول با خود همراه می‌کند. شخصیت‌پردازی سریال نیز در کمال جذابیت انجام شده است.

جالب‌ترین شخصیت، شخصیت اصلی سریال، میریام (میج) میزل است. میج باهوش‌ترین فرد در میان شخصیت‌های سریال است. او توانایی این را دارد که دلیل مسخره بودن هر موقعیتی را پیدا کند و آن را به یک شوخی تبدیل کند. او حتی باوجود همه دل‌شکستگی‌ها و دردهایی که می‌کشد، همیشه می‌تواند چیزی برای خندیدن پیدا کند.

جوایز و افتخارات سریال The Marvelous Mrs Maisel

سریال خانم میزل شگفت انگیز (The Marvelous Mrs Maisel) مورد تحسین منتقدان قرار گرفته و جایزه گلدن گلوب بهترین سریال تلویزیونی – موزیکال یا کمدی در سال 2017 و جایزه Primetime Emmy را برای سریال‌های کمدی برجسته در سال 2018 دریافت کرده است. شرمن-پالادینو جوایز در این جشنواره توانست جایزه‌ی بهترین کارگردانی و نویسندگی را از آن خود کند. در این مراسم ریچل بروزناهان  برنده‌ی جایزه Primetime Emmy برای بازیگر نقش اصلی زن در یک سریال کمدی برای بازی در نقش خانم میزل شد.

فصل چهار سریال The Marvelous Mrs Maisel 3

بروزناهان همچنین دو سال متوالی، جایزه‌ی گلدن گلوب بهترین بازیگر زن مجموعه تلویزیونی موزیکال یا کمدی را در سال‌های 2018 و 2019 برای بازی در سریال خانم میزل شگفت اگیز دریافت کرد. الکس بورستین نیز برای بازی در این سریال در سال‌های 2018 و 2019 دو بار متوالی برنده‌ی جایزه Primetime Emmy  برای بازیگر نقش مکمل زن در یک سریال کمدی شده است و همچنین تونی شالهوب در سال 2019 برنده‌ی جایزه‌ی بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در یک سریال کمدی شد.

بررسی جزئیات سریال خانم میزل شگفت انگیز

مختص مشترکین دیزاین کلاب. شما به این سطح محتوا دسترسی ندارید و یا وارد اکانت خود نشدید.

ورود یا نام نویسی 🔗

برای دسترسی به صدها درس و محتوای تخصصی در دیزاین کلاب شما نیاز به ثبت نام و تهیه اشتراک دارید.

تمدید یا تهیه اشتراک 🔗 | ورود یا نام نویسی 🔗

.:برای دانلود کاتالوگ آشنایی با محتوای دیزاین کلاب کلیک کنید:.

 

 

مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *