حرفه طراحی خود را با محتوای به‌روز و متفاوت ما که باهدفِ پرورش مهارت‌ها و رها کردن خلاقیت ایجاد شده است، به سطح بعدی ببرید

مشترک شوید
فیدها

فیلم سینمایی Air | داستان تولد کفش ایرجردن

ایر (انگلیسی: Air ) فیلم درام ورزشی زندگی‌نامه‌ای آمریکایی محصول ۲۰۲۳ به تهیه‌کنندگی و کارگردانی بن افلک و نویسندگی الکس کانوری است. این فیلم بر اساس رخدادهای واقعی سرآغاز خط تولید کفش ایر جردن ساخته شد که در آن یکی کارکنان نایکی به‌دنبال معاملهٔ تجاری با بازیکن تازه‌کار، مایکل جردن است.

Air shoe دیزاین کلاب

داستان فیلم Air

بن افلک در اینجا داستان تبدیل شدن مایکل به یک ستاره بسکتبال را مستقیما بازگو نمی‌کند و در عوض روی کفش ورزشی نمادینی تمرکز می‌کند که در آینده تبدیل به ستاره تمام کفش‌های ورزشی در جهان تبدیل می‌شود. این فیلم با عنوان ساده ایر، پنجمین فیلم بن افلک در مقام کارگردان محسوب می‌شود و دوست دیرینه و شریک سینمایی او متن دیمون در نقش سانی واکارو در آن حضور دارد. یک مدیر اجرایی ورزشی الهام‌بخش که دلیل شهرتش عقد قرارداد تاریخی میان مایکل جردن با نایکی بود. بنابراین ایر نه تنها خاستگاه‌ مایکل جردن را به نوعی کاوش می‌کند، بلکه همچنین نشان می‌دهد که چگونه نایکی از یک کسب و کار نه چندان مهم به یکی از بزرگ‌ترین برندهای لوازم جانبی ورزشی در جهان تبدیل می‌شود.

فیلم ایر Air بر یکی از مهم‌ترین رخدادهای تاریخ نایک تمرکز می‌کند که به آن‌ها کمک کرد به یک برند شناخته شده جهانی تبدیل شوند. خلاصه داستان رسمی ایر به شرح زیر است: ایر، شراکت سرنوشت‌ساز و شگفت‌انگیز میان مایکل جردن در آن زمان تازه‌کار و بخش بسکتبالی نوپای نایکی را نشان می‌دهد که دنیای ورزش و فرهنگ معاصر را با برند ایر جردن متحول کرد. این داستانی تاثیرگذار درباره یک تیم غیرمعمول است که همه چیز خود را به خطر می‌اندازد و قماری می‌کند که تعیین‌کننده مسیر حرفه‌ای آن‌ها است. همچنین ایر داستان بصیرت تسلیم نشدنی مادری که ارزش استعداد عظیم پسرش را می‌داند و پدیده بسکتبالی‌ای که می‌تواند بهترین تمام دوران شود را بازگو می‌کند.

air ben affleck دیزاین کلاب

مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *