حرفه طراحی خود را با محتوای به‌روز و متفاوت ما که باهدفِ پرورش مهارت‌ها و رها کردن خلاقیت ایجاد شده است، به سطح بعدی ببرید

مشترک شوید
فیدها

لپ تاپ 2 اسکرین لِنوو | Yoga Book 9i

بیش از یک دهه پیش، ایسوس اولین لپ تاپ مجهز به دو نمایشگر لمسی را با نام Flipbook به‌نمایش گذاشت؛ اما این لپ تاپ‌ها حتی امروز نیز به محصولی مرسوم تبدیل نشده‌اند. سال‌ها بعد، سرانجام لپ تاپ‌های دونمایشگره در کانون توجه قرار گرفتند. در این زمینه، ایسوس فعالیت زیادی کرده و در چند وقت اخیر، لپ تاپ‌های ROG Zephyrus Duo و ZenBook Pro Duo و ZenBook Duo را دردسترس مشتریان قرار داده است.

ROG Zephyrus Duo دیزاین کلاب
ROG Zephyrus Duo Asus

لنوو همچون ایسوس علاقه‌ی زیادی به لپ تاپ‌های نوآورانه دارد. lenovo در نمایشگاه CES 2023 لپ تاپ جدیدی به نام Yoga Book 9i را رونمایی کرد. Yoga Book 9i اولین لپ تاپ سری یوگا است که از نمایشگر لمسی استفاده می‌کند. لپ تاپ‌های سری یوگا در نسل‌های گذشته نیز چندین فرم‌فکتور را در قالب محصولی واحد ارائه می‌دادند؛ با‌این‌حال به‌لطف تغییرات مدل جدید، کاربردهای این لپ تاپ‌ها حتی بیشتر از قبل می‌شود.

لنوو یوگا لپ تاپ

لپ‌تاپ یوگا بوک ۹‌آی با صفحه لمسی OLED دوگانه ۱۳.۳ اینچی، می‌تواند مانند دو صفحه نمایش بالای هم یا در کنار هم مثل یک کتاب استفاده شود.

لپ‌تاپ جدید یوگا بوک ۹آی لنوو یک صفحه نمایش دوم، بالای صفحه نمایش اصلی خود دارد.

نگاهی به جزئیات طراحی یوگا 9i

این اولین لپ‌‌تاپ با صفحه لمسی OLED دوگانه ۱۳.۳ اینچی، می‌تواند مانند دو صفحه نمایش بالای هم یا در کنار هم مثل یک کتاب استفاده شود.

مختص مشترکین دیزاین کلاب. شما به این سطح محتوا دسترسی ندارید و یا وارد اکانت خود نشدید.

ورود یا نام نویسی 🔗

برای دسترسی به صدها درس و محتوای تخصصی در دیزاین کلاب شما نیاز به ثبت نام و تهیه اشتراک دارید.

تمدید یا تهیه اشتراک 🔗 | ورود یا نام نویسی 🔗

.:برای دانلود کاتالوگ آشنایی با محتوای دیزاین کلاب کلیک کنید:.

 

 

ویدئوی آنباکس و معرفی Yoga Book 9i

یوگا بوک ۹آی با قیمت ۲۰۹۹.۹۹ دلار با پردازنده نسل سیزدهم Core i7-U15 اینتل، گرافیک Intel Iris Xe، رم ۱۶ گیگابایتی و ۵۱۲ گیگابایت یا یک ترابایت SSD در تابستان آینده به بازار عرضه می‌شود. همچنین یک قلم برای یادداشت‌‌برداری یا نقاشی روی هر دو صفحه نمایش ارائه می‌شود.

مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *