حرفه طراحی خود را با محتوای به‌روز و متفاوت ما که باهدفِ پرورش مهارت‌ها و رها کردن خلاقیت ایجاد شده است، به سطح بعدی ببرید

مشترک شوید
فیدها

مستند “تور بزرگ”

این مستند رو الخصوص به علاقمندان به طراحی صنعتی و طراحی خودرو توصیه میکنم که ببیننش؛

The Grand Tour Game Feat دیزاین کلاب

مجموعه مستند تور بزرگ، که توسط شبکه آمازون پخش و ساخته شد، در دو فصل به مخاطبان ارائه شد. این مستند جذاب به نقد خودروهای مختلف از کمپانی‌های بزرگ جهان می‌پردازد. در هر قسمت از این مستند کلارکسون، هموند و می، که طراحان موتورهای خودرو نیز هستند، جلوی دوربین می‌روند.

مجموعه مستند تور بزرگ، به خاطر لحن متفاوت و عامیانه و چالش‌های مختلفی که در طول این فیلم می‌بینید، سرو صدای بسیاری به پا کرد و محبوبیت زیادی را از آن خود کرد. دیدن این مستند علمی و طنز را از دست ندهید.

قالب کلی این مجموعه مانند مجموعه تخت‌گاز است: هر قسمت توسط کلارکسون، هموند و می اجرا می‌شود، شامل ترکیبی از بخش‌های اجرای زنده در حضور مخاطبان و فیلم‌های از قبل ضبط‌شده‌است، و تمرکز آن بر نقد خودروها، بحث بر سر موضوعات مربوط به خودرو، زمان‌گیری دور پیست از افراد مشهور (فقط در فصل دوم)، مسابقه‌ها و دیگر چالش‌های مرتبط با خودرو می‌باشد.

ساختار برنامه سفر بزرگ ترکیبی از مستند، آزمایش خودرو و گفت و گو است. این برنامه در تمامی بخش‌های خود ته مایه طنز دارد و مجری‌های برنامه به شوخی‌های مختلفی می‌پردازند. بخش آزمایش و مستند بیرون از استودیو و بخش گفت و گو درون استودیو ضبط می‌شود.

محل استودیوی برنامه درون یک خیمه بزرگ است. هر قسمت از این برنامه به‌طور میانگین یک ساعت زمان دارد. بخش مهمان‌ها از فصل سوم به بعد این برنامه حذف شده‌است. فصل چهارم به‌طور کلی فاقد بخش خیمه خواهد بود و تمامی برنامه بیرون استودیو صورت می‌پذیرد.

مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *