حرفه طراحی خود را با محتوای به‌روز و متفاوت ما که باهدفِ پرورش مهارت‌ها و رها کردن خلاقیت ایجاد شده است، به سطح بعدی ببرید

مشترک شوید
فیدها

شناخت نماد پَر در طراحی محصول | Feather

پرها، در فرهنگ های مختلف، نماد ارتباطات عمیق معنوی، از روابط با الهی و پیام های جهان، به تایید فرشتگان نگهبان است.

جالب است که در اغلب فرهنگ ها پرها مدتهاست که با خوش شانسی، امید و وعده همراه هستند. انها مدتهاست که به عنوان ارتباط با قلمرو معنوی و الوهیت در نظر گرفته شده اند. ارتباط انها با پرندگانی که از انها می ایند به این معنی است که انها اغلب به عنوان نماد ازادی و پرواز ذهن و روح شما دیده می شوند.

feather-نمادشناسی پر

از زمان های بسیار قدیم، فرهنگ های مختلف از سراسر جهان، پرها را به عنوان اقلام جادویی و عرفانی در نظر می گیرند که در صورت مواجهه با آنها، پیام خاصی به گیرنده پیام می دهند. این اعتقادی است که در بیشتر فرهنگ‌های قبیله‌ای/ باستانی، از مصریان و سلتیک‌ها گرفته تا بومیان آمریکا و بومیان استرالیا دیده می‌شود.

در فرهنگ بومیان آمریکا اعتقاد بر این است که همه چیز دارای فضیلت، قدرت و خرد ذاتی است. به عنوان مثال، پر نماد قدرتمندی است که نشان دهنده افتخار و ارتباط بین مالک، خالق و پرنده ای است که پر از آن آمده است. این نماد اعتماد، افتخار، قدرت، خرد، قدرت و آزادی است. شیئی است که عمیقاً مورد احترام است و نشان از شرافت والاست.

و البته منطقی هم است: پرندگان به دلیل توانایی آنها در پرواز نزدیک به آسمان، همیشه توسط مردمان باستان موجودات مقدس یا مقدس شمرده می شدند. اجداد ما معتقد بودند که پرندگان دعاها، روح ها، آرزوها و خوش شانسی ها را از زمین به آسمان می برند . ظاهراً این واقعیت با این واقعیت تأیید می شود که پرهای پرندگان دارای ساقه های توخالی هستند، که قدیمی ها معتقد بودند که حاوی ارواح درگذشتگان عزیز یا دعاهای مؤمنان است. اگر بر روی زمین به پری برخورد می‌شد، معتقد بودند که خداوند پیام یا برکتی را به یابنده می‌فرستد.

به دلیل ارتباط آنها با الهی، یافتن پرها اغلب نشانه خوش شانسی یا ارتباط با دنیای ارواح بود (از این رو مردمان باستان از پرها در لباس های خود استفاده می کردند)، و در حالی که هر رنگ پر نشان دهنده چیزی متفاوت بود، هر یک به عنوان نشانه ای از جانب خدا (یا خدایان) گرفته شده است که حضور الهی بر شما ناظر است.

معنای پر و نمادگرایی: در یک نگاه

  • پر نشان دهنده حقیقت، نور، اسمان و باروری است.
  • نمادگرایی بومی امریکا: شادی، شادی و دانش
  • پرها در بسیاری از مراسم مقدس نقش دارند، به عنوان مثال، پر بزرگ ایروکوئیس.
  • همچنین برای شفا، تعادل و پاکسازی در مراسم استفاده می شود.
  • یک ارتباط قوی با فرشتگان از پرهای خود را نشان می دهد حفاظت از خدا.
  • پر عقاب نماد تجدید و قدرت؛ پر کبوتر نشان دهنده خلوص و وعده؛ پرهای جغد نشان دهنده حکمت و نشانه ها است.
  • پرها همچنین به قضاوت عادلانه و زندگی پس از مرگ اشاره دارند.

معنای فرهنگی پر و نماد شناسی آن

فرهنگی که شما را شکل داده است ممکن است تاثیر زیادی بر پیام هایی که از معنای پر خود کشف می کنید داشته باشد. بنابراین، اجازه دهید نگاهی خوب داشته باشیم که چگونه فرهنگ های مختلف معنای معنوی پر را می بینند.

مختص مشترکین دیزاین کلاب. شما به این سطح محتوا دسترسی ندارید و یا وارد اکانت خود نشدید.

ورود یا نام نویسی 🔗

برای دسترسی به صدها درس و محتوای تخصصی در دیزاین کلاب شما نیاز به ثبت نام و تهیه اشتراک دارید.

تمدید یا تهیه اشتراک 🔗 | ورود یا نام نویسی 🔗

.:برای دانلود کاتالوگ آشنایی با محتوای دیزاین کلاب کلیک کنید:.

 

 

جمع بندی

پرها می توانند پیام های زیادی را از جهان نگه دارند که مهم است که انها را نادیده نگیریم. از این نشانه ها به عنوان فرصت هایی برای رشد، تنظیم مجدد مسیر خود و رسیدن به اوج سفر خود استفاده کنید. هر فرهنگی در طول قرن های وجود ما اهمیت پر و اهمیت معنوی ان را درک کرد.

هنگامی که به یک پر برخوردید، وقت بگذارید تا پیام ان را برای شما کشف کنید. شما هرگز نمی دانید؛ این می تواند تنها پاسخی باشد که شما برای جایی که در حال حاضر در زندگی خود هستید نیاز دارید.

به یاد داشته باشید، جهان اشتباه نمی کند. هر پیام می رسد زمانی که شما ان را بیشتر نیاز دارید. مثل چیزی که یاد گرفتی؟ چرا ان را با دوستان خود به اشتراک نمی گذارید و شادی را گسترش می دهید!

مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *