حرفه طراحی خود را با محتوای به‌روز و متفاوت ما که باهدفِ پرورش مهارت‌ها و رها کردن خلاقیت ایجاد شده است، به سطح بعدی ببرید

مشترک شوید
فیدها

نمونه پوسترهای تبلیغاتی خلاقانه

apple-vs.-samsung- کمپین های تبلیغاتی اپل و سامسونگ

بازاریابی دیجیتال ترکیبی از ارائه تصاویر و محتواهای آموزنده است. طراحی گرافیکی ایده‌های تبلیغاتی یک شرکت را به اعلان‌های تصویری تبدیل می‌کند. به این ترتیب یک سازمان می‌تواند به طور موثر با مشتریان خود ارتباط برقرار کند و بیزینس‌ها باید فاصله کمی ‌با مشتریان و مخاطبان خود داشته باشند. در واقع دوره مطالعه متن و اعلامیه‌های بلند بالا به سر آمده است. شما باید با تصاویر جذاب و گویا در کسری از دقیقه منظور خود را انتقال دهید.

تبلیغات به معنای ایجاد پیام برای ترغیب و ایجاد انگیزه برای اقدام هر شخص است. به زبان ساده تر، با استفاده از تبلیغات، افراد را به استفاده از محصولات یا خدمات برند خود مجاب می‌کنید. تبلیغات خوب به طور کلی بسیار تاثیر گذار، به یاد ماندنی و گاها پرمخاطره طراحی می‌شود.

علاوه بر آن، باعث می شود به هم ریختگی زندگی روزمره برطرف شده و توجه بیننده را در اختیار می‌گیرد. چه در یک بیلبورد و چه در منوی رستوران، تبلیغات می تواند به روش های مختلف برای یک شرکت اعمال شود:

  • آگاهی از برند را افزایش می دهد
  • مشتریان احتمالی را به سمت برند هدایت می‌کند
  • فروش محصولات جدید و قدیمی را افزایش می‌دهد
  • برای معرفی محصول یا خدمات جدید به بازار استفاده می‌شود
  • به عنوان راهنما برای متمایز شدن محصول شما با رقبا نیز شناخته می‌شود

در ادامه چند پوستر تبلیغاتی خلاقانه از برندهای معروف رو براتون قرار دادم.

[um_loggedin]

مختص مشترکین دیزاین کلاب. شما به این سطح محتوا دسترسی ندارید و یا وارد اکانت خود نشدید.

ورود یا نام نویسی 🔗

برای دسترسی به صدها درس و محتوای تخصصی در دیزاین کلاب شما نیاز به ثبت نام و تهیه اشتراک دارید.

تمدید یا تهیه اشتراک 🔗 | ورود یا نام نویسی 🔗

.:برای دانلود کاتالوگ آشنایی با محتوای دیزاین کلاب کلیک کنید:.

 

 

[/um_loggedin]

جمع بندی

بسیاری از افراد وقتی نام طراح گرافیک را می‌شنوند ناخودآگاه، طرح‌ها و پوسترهایی که به صورت خلاقانه برای تبلیغات و بازاریابی ساخته شده‌اند، در ذهن‌شان تداعی می‌شود.

شرکت‌ها به بازاریابی موفق در جهت معرفی محصولات و خدمات به مشتریان و جلب رضایت آنها وابسته هستند. یک بازاریابی بزرگ و موفق همواره مردم را بر پایه نیاز، آگاهی و همچنین رضایتمندی آنها نسبت به محصولات یا خدمات درگیر می‌کند. حال از آنجا که طرح‌های تصویری می‌توانند ارتباط موثرتری با مشتریان برقرار کنند، تمرکز شرکت‌ها بر روی طرح‌های گرافیکی در سال‌های اخیر افزایش چشمگیری داشته است.

به عبارت دیگر آنها به خوبی درک کرده‌اند که می‌توانند به واسطه طرح‌های گرافیکی تبلیغاتی ارتباط بهتر و موثرتری با مشتریان خود داشته باشند. طراحان تبلیغاتی با صاحبان شرکت‌ها، مدیران، مسئولان و متخصصان بازاریابی در جهت پیشبرد استراتژی‌های بازاریابی همکاری می‌کنند.آنها ممکن است به تنهایی یا به عنوان عضوی از یک تیم فعالیت کنند و در یک زمینه تخصصی مشغول به کار باشند.

در آخر باید بگوییم طراحی گرافیک در دیده شدن هر نوع تبلیغاتی موثر بوده و به همین منظور یکی از بخش های مهمی که باید به آن بها داد گرافیک است. هیچ کس دوست ندارد به یک تبلیغ بی روح و حوصله سر بر که حتی رنگ هایش مرده است، نگاه کند چه برسد به اینکه جذب آن شود! در واقع طراحی گرافیک آهن ربای نگاه و توجه مخاطب است و باید از این آهنربا به خوبی استفاده کرد.

مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *