حرفه طراحی خود را با محتوای به‌روز و متفاوت ما که باهدفِ پرورش مهارت‌ها و رها کردن خلاقیت ایجاد شده است، به سطح بعدی ببرید

مشترک شوید
فیدها

آشنایی با بهترین نرم افزارهای مدیریت پروژه

نرم افزار مدیریت پروژه (Project Management Software) شامل مجموعه ای از نرم افزارها می باشد که برای برنامه ریزی پروژه ها، پیشبرد فرآیندها، تعیین مسئولیت های پرسنل برای هر بخش از پروژه و… به کار می رود.

نرم افزارهای مدیریت پروژه یا همان برنامه های Project Management به صورت مخفف PM قابلیت مدیریت بخش های مختلف یک یا چند پروژه را برای تمامی کسب وکارها فراهم می سازند.

scrum-method متدچابک مدیریت

نرم افزارهای مدیریت پروژه به طور قطع جزو ابزاری محسوب می شوند که، صرف نظر از ارزش سازمانی شناخته شده خود، می توانند کسب و کار شما را به طور حرفه ای ارتقا دهند.

برنامه های PM ، دیگر به صورت آن صفحات اکسلی که در ذهن داشته و داریم، نیستند. بلکه، کاملا متحول شده و به سیستم های آنلاین قدرتمند تبدیل شده اند که پیشرفت آنها به آسانی برای همه قابل فهم و رویت است. 

در ادامه به معرفی و بررسی بهترین نرم افزارهای مدیریت پروژه خواهیم پرداخت با ما همراه باشید.

بهترین نرم افزارهای مدیریت پروژه 2023

مختص مشترکین دیزاین کلاب. شما به این سطح محتوا دسترسی ندارید و یا وارد اکانت خود نشدید.

ورود یا نام نویسی 🔗

برای دسترسی به صدها درس و محتوای تخصصی در دیزاین کلاب شما نیاز به ثبت نام و تهیه اشتراک دارید.

تمدید یا تهیه اشتراک 🔗 | ورود یا نام نویسی 🔗

.:برای دانلود کاتالوگ آشنایی با محتوای دیزاین کلاب کلیک کنید:.

 

 

جمع بندی

نرم افزارهای مدیریت پروژه برای انجام فعالیت های آنلاین کسب و کارها جهت مدیریت پروژه ها و هماهنگی بهتر و کارآمد بین اعضا بخصوص در شرایطی که کسب وکارها مجبور به انتخاب گزینه دورکاری هستند، بسیار مناسب و قابل تایید هستند.

مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *