حرفه طراحی خود را با محتوای به‌روز و متفاوت ما که باهدفِ پرورش مهارت‌ها و رها کردن خلاقیت ایجاد شده است، به سطح بعدی ببرید

مشترک شوید
فیدها

زهیر مراد |Zuhai Murado

جامعه دیزاینر
زهیر مراد |Zuhai Murado - جامعه دیزاین
زهیر مراد |Zuhai Murado 

ملیّت: بعلبک لبنان

حرفه: طراحی لباس بانوان –  LifeStyleDesignerFashionDesignerClothes Designer

سایت رسمیZuhair Murad

صفحه زهیر در وب‌سایت ووگZuhair Murad Spring 2022 Couture Collection | Vogue

زهیر مراد بنیانگذار برند * Zuhair Murad * در سال 1971 در بعلبک لبنان در خانواده‌ای مسیحی به دنیا آمد. او از همان کودکی در خیالپردازی استعداد نابی داشت و از 10 سالگی شروع به طراحی لباس کرد.
خودش که می‌گوید: “روزی را به خاطر نمی‌آورم که قلم به دست نباشم”

مراد در سال 2001 برای اولین بار، کلکسیون کوتور خود را درهفته اوت کوتور پاریس ارائه داد و به این ترتیب در رسانه‌های بین‌المللی دیده شد و محبوبیتش شتاب گرفت.
در سال 2005 بود که زهیر مراد اولین لباس‎های آماده خود را روانه بازار کرد. با گذشت این همه سال، هنوز برند زهیر، یک برند زیبا و پر زرق و برق و معاصر است؛ که برای تامین کردن نیازهای فزاینده مشتریان طراحی شده و روز به روز در حال پیشرفت است.

در سال 2010 زهیر به یک ساختمان یازده طبقه باشکوه در قلب بیروت نقل مکان کرد .این خانه‌های مجلل نه تنها دفاتر شرکت، بلکه شامل استودیوی طراحی، تیم طراحی، سازندگان الگو، خیاط ومتخصصان گلدوزی نیز می‌باشد؛

زهیر مراد - طراح لباس

لباس عروس‌های زهیر مراد

در سال 2011، زهیر شروع به عرضه لباس عروس‌های خود در بازار می‌کند که هریک از این لباس عروس‌ها، نمایانگر احساسی رمانتیک و عاشقانه هستند و در سال 2013 اولین نمایشگاه لباس عروس را در همان ساختمان افتتاح می‌کند؛
زهیر مراد برای طراحی لباس عروس‌هایش از هنر معماری الهام گرفته (مانند الهام گرفتن از ساختمان کرایسلر نیویورک) تا هنر سینما و هالیوود الهام می‌گیرد. لباس عروس‌های او ظرافت اندام یک بانو را به خوبی نشان می‌دهند. آنها از نظر گلدوزی و طلا کاری‌های پر زرق و برق، لطافت، دنباله دار بودن و داشتن توری‌های بلند، متفاوت هستند؛

{درس مرتبط در مدرسه دیزاینالهام گرفتن در طراحی }

 در ادامه چند نمونه از کارهای زهیر رو ببینیم؛

خصوصیات طراحی زهیر مراد

[um_loggedin]

مختص مشترکین دیزاین کلاب. شما به این سطح محتوا دسترسی ندارید و یا وارد اکانت خود نشدید.

ورود یا نام نویسی 🔗

برای دسترسی به صدها درس و محتوای تخصصی در دیزاین کلاب شما نیاز به ثبت نام و تهیه اشتراک دارید.

تمدید یا تهیه اشتراک 🔗 | ورود یا نام نویسی 🔗

.:برای دانلود کاتالوگ آشنایی با محتوای دیزاین کلاب کلیک کنید:.

 

 

در تمامی فشن شوهای اوت کوتور های جذاب زهیر مراد این طراح لباس کاربلد،همه منتقدان منتظر تک لباس عروس افسانه ایش هستن که همیشه در دقیقه آخر نمایش و در پوشش آخرین مدل رو میکنه !
لباسی که در ویدئوی بالا میبینید در کالکشن پاییز زمستان 2020 رونمایی شد که مارو به یاد ملکه های قدیمی مصر باستان میندازه !
پر از زرق و برق و سنگ های ریز کار شده که چشم ها رو خیره میکنه
باشکوه نیست؟ من میتونم ساعت غرق زیباییش بشم
برای عروس خانم های عزیزی که میخوان مشتری واقعی لباس های زهیر مراد باشن بگم قیمت کارهای جدیدش بین ۱۰ تا ۳۵ هزار دلار هست که به پول ایران میشه حدود ۲۷۰ میلیون تا ۱ میلیارد تومن ،و البته این قیمت لباس های امادشون هست که لباس های سفارشی قطعا قیمت متفاوتی داره!
ولی از نظر من قیمتش مناسب هست و میتونه ارزششو داشته باشه چون کاری که رو این لباس ها انجام میشه تحسین برانگیز هست و قطعا از لباس های ورا وانگ ارزون تره و البته جذاب تر!
لباس عروسی باید شمارو برای حداقل ۶۰ سال مسحور کنه!
هیچ وقت فراموش نکنید و لباساتونو تا جایی که میتونید شخصی دوزی و سفارشی دوزی کنید حتا با قیمت بیشتر از طراحان و گالری های کاربلد!

{درس مرتبط در مدرسه دیزاین: محصول سفارشی چیست؟ }

لباس عروس باید همیشه جایی در گوشه منزلتان آویزان باشه و هر چند وقت یکبار سراغش برید، این بخشی از عملکرد یه لیدی استایلیش هست؛

[/um_loggedin]

مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *