حرفه طراحی خود را با محتوای به‌روز و متفاوت ما که باهدفِ پرورش مهارت‌ها و رها کردن خلاقیت ایجاد شده است، به سطح بعدی ببرید

مشترک شوید
فیدها

طراحی مبلمان ماژولار یا مدولار | Modular Design

امروزه جهان، جهان آسایش و آرامش است، مبل مدولار از جمله وسایلی است که در جهت تامین راحتی بشر خدمت می‌‌‌‌کند. انعطاف‌‌‌‌پذیری بالا و چند‌‌‌کاره بودن این مبل از جمله ویژگی‌‌‌هایی می‌‌‌باشند که آن‌‌‌ را از سایر مبلمان متمایز می‌‌‌‌کند. این وسیله در رنگ‌ها، اجناس و پارچه‌‌‌های مختلف در طرح‌‌‌های متنوع تولید شده که مشتری توانسته با توجه به فضای در دسترس خود و سبک چیدمان مورد علاقه‌‌‌، دست به طراحی چیدمانی کاربردی بزند.

مزایای مبلمان مدولار

مبل ماژولار چیست؟!

کلمه مدول عمدتا به چیزی طلقی می‌‌‌شود که قابلیت جدایی از یک سیستم بزرگ و واحد‌‌‌های آن را داشته باشد یا به عبارتی دیگر این سیستم از انواع مبل از واحد‌‌‌ها و جزء‌‌‌‌هایی تشکیل شده که هر یک از این جزء‌‌‌ها در شرایطی که نمی‌‌‌خواهید به صورت قبل استفاده کنید، توانایی جدایی و حذف را دارد.

طراحی مبلمان ماژولار bob

مبل ماژولار یا سکشنال یا مدولار موجب ایجاد خلاقیت‌‌‌های بیشتر در دکوراسیون و نوآوری در طراحی دیزاین خانه شما خواهد شد به طوری که با به کار‌‌‌‌گیری اشکال مختلف و کنار هم گذاشتن واحد‌‌‌های آن، باعث ایجاد تنوع در زندگیتان خواهید شد. مبلمان مدولار در حقیقت ترکیبی از قطعات یک مبلمان است که به شما توانایی قرار‌‌‌دهی در اشکال مختلف بر حسب نیاز و سبک خانه را هدیه می‌‌‌دهد‌. این وسیله علاوه بر این هدیه، تغییر و تنوع را به زندگی شما می‌‌‌دهد و باعث شادابی و جان بخشیدن به دکوراسیون خانه شما خواهد شد.

با طراحی ماژولار این نوع مبل خدمتی بزرگ در حق آقایانی کرده‌‌‌‌اند که مجبور هستند هر ساله به دستور خانم خانه، مبلمان‌ منزل را عوض کنند تا بانو دکوراسیون را تغییر دهد! با خرید و تهیه این مبل شما از خرید هر گونه صندلی و مبلی جهت ایجاد تنوع در دیزاین منزل راحت شده‌‌‌‌اید‌ و تنها کافی است با تغییر چیدمان واحد‌‌‌های آن باعث بروز تنوع شایانی در منزل شوید و حال و هوای آن را عوض کنید. دلایل و مزایای خرید مبلمان مدولار به وفور است که ما به بررسی آن خواهیم پرداخت.

مزایای مبلمان ماژولار

مختص مشترکین دیزاین کلاب. شما به این سطح محتوا دسترسی ندارید و یا وارد اکانت خود نشدید.

ورود یا نام نویسی 🔗

برای دسترسی به صدها درس و محتوای تخصصی در دیزاین کلاب شما نیاز به ثبت نام و تهیه اشتراک دارید.

تمدید یا تهیه اشتراک 🔗 | ورود یا نام نویسی 🔗

.:برای دانلود کاتالوگ آشنایی با محتوای دیزاین کلاب کلیک کنید:.

 

 

مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *