درحال انتقال
برای مشاهده کامل مطالب، آسان و سریع مشترک شوید
life&Style Industrial VisualArt Tech
نمادشناسی در طراحی
نمادشناسی در طراحی
نماد
رنگ‌های چندرنگ
رنگ‌های چندرنگ
Apple_TV_WeCrashed_سریال-سقوط-کردیم
مراحل طراحی و تولید ماشین های عجیب فیلم Mad Max
مراحل طراحی و تولید ماشین های عجیب فیلم Mad Max
مراحل طراحی و تولید ماشین های عجیب فیلم Mad Max
برای کشف راه‌حل از طبیعت بپرسید | AskNature
برای کشف راه‌حل از طبیعت بپرسید | AskNature
از طبیعت بپرس دیزاین کلاب
پلتفرم مبادله زبان
پلتفرم مبادله زبان
hello talk دیزاین کلاب
هواپیمای دوزیست
هواپیمای دوزیست
هواپیمای-دوزیست-تاشوی-آیکون-برای-پروازهای-تفریحی3
برگرکینگ هالووین
برگرکینگ هالووین
برگر کینگ هالیوود
نقشه انفجاری
نقشه انفجاری
car exploded view hires scaled دیزاین کلاب
پارچه هولگرامی
پارچه هولگرامی
پارچه-هولگرامی

برنامه‌های پیشرفته:

دیزاین کلاب

دیزاینر سطح 1 | Beginner

در اولین سطح از مسیردیزاینر با مفاهیم اولیه مهم و کلیدی آشنا خواهیم شد و در مورد ایده پردازی، حل مسئله و کشف محصول صحبت خواهیم کرد.

سطح 1

دیزاینر سطح 2 | Explorer

در گام دوم از مسیر به یادگیری اصول، فرهنگ‌ها و لایف استایل دیزاینری خواهیم پرداخت. در این مرحله دانشجو بین استراتژی‌ها و اصول کسب و کار کاوش خواهد کرد و اطمینان حاصل می‌کند که ایده او منطبق با قواعد و فرهنگ بین‌المللی طراحی محصول توسعه پیدا کند.

grade 2 1 دیزاین کلاب

دیزاینر سطح 3 | Architecture

سومین سطح از مسیردیزاینر شمارا تبدیل به یک طراح پیشرفته و مشاور فنی خواهد کرد. در هر بخش ازین سطح شما جزئی کلیدی از محصولتان را می‌شناسید و آن را بهبود می‌دهید. طراحی معماری محصول مهم ترین مرحله از فرآیند خلق محصول است. شما در این مرحله عملکرد، شکل، رنگ، تجربه و تمام جزئیات آن را لمس خواهید کرد.

grade 3 1 دیزاین کلاب

دیزاینر سطح 4 | Leadership

هیچ محصول و سازمانی بدون مدیر و رهبری توانمند پیشرفت نخواهد کرد. مدیریت به معنای توانمندی در برنامه ریزی، سازماندهی و تصمیم‌گیری‌ست. امروزه مدیریت خود رشته‌ای تخصصی و گسترده‌اس، ما در این سطح از مسیردیزاینر مدیریت را با تمرکز بر مدیریت محصول فراخواهیم گرفت.

grade 4 دیزاین کلاب

دیزاینر سطح 5 | Futuristic

بالاترین سطح از مسیر یعنی سطح پنجم، انتهای مسیر شما در سفردیزاینر شدن نیست… بلکه شروع‌یست برای خلق محصولات جدید با دانشی که آموختید. مهارت های طراحی محصول تا همیشه شما را به سمت خالق بودن و ایده پردازی سوق میدهد. در این سطح شما با انتخاب حوزه موردعلاقه خود شروع به عمیق تر شدن در آن رشته خواهید کرد.

grade 5 دیزاین کلاب
عضلانی 1 1 دیزاین کلاب

سطح 1: “عضلانیست آماتور”

هدف: ایجاد عادت تمرین و افزایش اعتمادبه‌نفس در حل چالش‌های کوچک.
ویژگی‌ تمرین‌ها: ترکیب دو مفهوم متضاد و خلق ایده جدید، تمرین‌های ساده و سرگرم‌کننده، تمرکز روی ایده‌پردازی و خلاقیت اولیه.

طراحی عضلانی

سطح متوسط: “عضلانیست پیش‌ران

هدف: تمرکز بر مهارت‌های طراحی محصول و حل مسئله.
ویژگی‌ تمرین‌ها: ترکیب دو مفهوم متضاد و خلق ایده جدید، تمرین‌های ترکیبی با چالش‌های بیشتر، شروع استفاده از تکنیک‌های خلاقیت واگرا و همگرا

طراحی عضلانی

سطح پیشرفته: “لیگ ستاره‌ها”

هدف: تقویت مهارت‌های تفکر استراتژیک و خلاقیت کاربردی در پروژه‌های پیچیده.
ویژگی‌ها: تمرین‌های چندمرحله‌ای با ترکیب ایده‌پردازی و اجرا، تمرکز بر سناریوسازی، داستان‌پردازی و طراحی محصول نوآورانه، زمان هر تمرین: 30-45 دقیقه

طراحی عضلانی

ویدئوها:

نقل‌قول‌ها:

    The Greatest Designer Quotes of All Time کوت
    معماری نقطه شروع برای هر کسی است که می‌خواهد بشریت را به سوی آینده‌ای بهتر ببرد.
    لوکوربوزیه
    The Greatest Designer Quotes of All Time کوت
    پیتر سنگه
    وقتی دو نفر، یا دو محصول یا دو فعالیت یا دو پروژه، برای منابع محدود یا حمایت محدود با یکدیگر رقابت می‌کنند، به اندازه‌ای که یکی از آنها موفق‌تر از دیگری است، سهم بیشتری از منابع و حمایت در اختیار او قرار می‌گیرد. به این ترتیب، دیگری هر بار بیش از پیش، در فقر منابع و حمایت گرفتار می‌شود.
    اصل مطلب

    کتاب پنجمین فرمان

    The Greatest Designer Quotes of All Time کوت
    Fabiana wong
    طراحی با هنرمند بودن فرق دارد. طراحی به معنای اطمینان از این است که چیزها در محدوده‌ای از دستورالعمل‌ها قرار دارند تا تجربه‌های خوب و زیبا ایجاد کنند (بنابراین طراحی قابل یادگیری است).
    اصل مطلب

    Design isn’t being like an artist. Design is to ensure things are within a certain set of guidelines providing a good experience and aesthetics & that can be trained.

    The Greatest Designer Quotes of All Time کوت
    براین لاوسون|Bryan Lawson
    تفکر طراحی، انسان محور است و تفکر مهندسی، بیشتر به عملکرد و کارایی (Function / Performance) توجه دارد. اما در تفکر طراحی، به این نکته توجه می‌شود که نهایتاً مخاطب مستقیم / غیرمستقیم محصول، انسان‌ها هستند و انسان‌ها به زیبایی فکر می‌کنند و با محصول رابطی حسی برقرار می‌کنند حتی ممکن است در استفاده از محصول خطا داشته باشند (و طراح باید این خطاها را پیش‌بینی کند) و آنها محدودیت‌های فیزیکی / فکری خود را دارند

    از واژه‌نامه:

    نرخ سوزاندن

    به انگلیسی: Burn Rate به فارسی: نرخ سوزاندن توضیح بیشتر: نرخ سوزاندن به میزان مخارجی است که یک شرکت جدید از سرمایه خود برای تأمین هزینه های عملیاتی و ساخت...

    بیشتر بخوانید

    PoC

    به انگلیسی: Proof of Concept  به فارسی: اثبات مفهوم توضیح بیشتر: یک چرخه کامل است که اثبات می کند ایده شما را برای حداقل یک مشتری کار کند. استارتاپ ها...

    بیشتر بخوانید

    CAC

    به انگلیسی: Customer acquisition cost به فارسی: هزینه کسب مشتری توضیح بیشتر: جمع مبالغی که برای بازاریابی و فروش به منظور دستیابی به یک کاربر جدید هزینه می شود را...

    بیشتر بخوانید

    بیونیک

    به انگلیسی: Bionics , biologically , Biomimetics به فارسی: زیست‌تقلید، یا زیست الهام، یا زیست‌همانندسازی یا زیستارشناسی توضیح بیشتر: طراحی بیونیک رشته‌ای است که به تجزیه‌وتحلیل اصول و ساختارهای زیستی می‌پردازد تا از این...

    بیشتر بخوانید

    ترندهای هفته: